Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. április 23., kedd

44 nap van még :)

Túl vagyunk a vendégseregeken és már majdnem kész a ház rendszerezése :)
Rengeteget dolgoztunk, minden zugot kitisztítottunk. Erősen működik nálam a fészekrakó ösztön.
A kórházi táskáim is majdnem elkészültek. A szülésznővel, Bence Tündével is találkoztam, szimpatikus volt nagyon.
Szerencsére a tenyésztésemmel nem volt gond.
Most kezdtem el félni a szüléstől, ráadásul az újszülött ellátása is olyan bonyolultnak tűnik.Vajon hogy fogom bírni az állandó ébrenlétet?

Sajnos a diabetológiára szinte hetente megyek. Vagy vérvétel, vagy pisileadás, vagy kontroll. Teljesen jó már a cukrom( 3 naponta kell itthon mérni), de úgy tűnik nem ettem meg a napi 180 CH-t és megnőtt a ketonszámom. Emiatt 24 órás vizeletgyűjtésre lettem ítélve, ami alatt csak 1,5 l vizet ihatok. Szomjan fogok holnap halni, mivel én ennek a mennyiségenek minimum a dupláját iszom meg.
A magas ketonszám miatt kénytelen leszek ezentúl számolni a CH-t, kezdődhet a méricskézés megint. A diétának köszönhetően, eddig csak 9 kg-ot híztam. Nagyon örülök, viszont sok kalkulátor szerint ez túl kevés.
Már most parázok amiatt, hogy nagy hassal meddig tudok majd vezetni ilyen sok kivizsgálás mellett. CTG-re meg járhatok majd egyedül, mivel a férjem a szabikat a szülés utáni időszakra tartogatja. Remélem nem fogom túlhordani a babát.

Egyébként jól vagyunk. A bokám bedagad ha sokat állok napközben, de nem vészes mértékben. Aludni sokat nem tudok, mert óránként pisilek. A hasam ma megint elkezdett görcsölni.

Megérkezett a Szegedről rendelt szoptatós hálóing. Kicsit nagyra sikeredett az XL méret, ez nem kínai számozás :) M-es is elég lett volna. A szoptatós melltartó viszont jó lett.

Nedves törlőkendő ügyben böngészem most a netet. A Libero és a Rossman saját márkás terméke nyert meg teszteket. Elvileg ezekben kevés a vegyszer. Már igényeltem Rossmanno kártyát is, veszek majd egy csomag Babydream törlőkendőt ha megérkezik és elvégzem vele a saját tesztemet. Liberom van már, mivel a DM-ben igényelhető babacsomagban volt egy. Így elsőre, nekem nem jön be, mivel nem elég nedves.

Jövő hétre tervezem a babarucik mosását, vasalását. Alig várom már :)

Remélem zárt maradtam a sok munka miatt, holnap a 34 hetes uh-n kiderül. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mekkora a Törpém. Remélem elérjük a 2 kg-ot végre.

Ma megyek újraélesztő tanfolyamra, utána meg az 5. szülésfelkészítőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése