Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. október 2., szerda

Első fórumos találkozó

A májusi babás lányokkal augusztus óta tartom a kapcsolatot napi szinten. Nagyon jó kis csapat alakult ki, igaz ők már tavaly szeptember óta beszélik meg apró-cseprő gondjaikat, de ennek ellenére befogadtak engem is. Október óta olvasom a topikot, de én a júniusi babákkal leveleztem eredetileg, mivel ugye akkora voltam kiírva. Ott is nagyon jó volt a hangulat, de valahogy miután megszülettek a babák, mindenki eltűnt és kihalt a fórum.
Szóval, a mai napon találkozott a Csipet Csapat az Ikeában. Nagyon jó volt a hangulat, egy élmény volt élőben is kommunikálni, megismerni egymást és látni a babákat. Remélem sokszor fogunk még találkozni!

Kicsit aggódtam Balázs altatása miatt, de jó döntést hoztam, amikor magammal vittem a Mei Tai-t. Balázs szépen elaludt rajtam:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése