Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. október 11., péntek

Megjött

Napok óta fájnak a lábaim és egészen mostanáig komolyan elgondolkodtam azon, hogy felkeresek egy érsebészt. Erre ma, 14 hónap után megjött. Annyira azért nem kenődtem el, végül is ez azt jelenti, hogy lassan jöhet a kistesó :) Nem örülök, de ez van! Csodálom, hogy eddig elkerült, mivel a fejés nem olyan hatékony mint a szoptatás és a tejem is egyre kevesebb már egy ideje. A menstruáció magyarázhatja Balázs rosszabb étvágyát is. Amióta megjött, egy csöppet sem szív ki a cicimből, még jó, hogy legalább lefejve megissza.

Remélem ezzel megoldódik a lábfájásom, ami egyébként a terhesség alatt kezdődött. Akkor még azt hittem, a túlsúly okozza, de ezek szerint tévedtem, mert már rég nincs rajtam az a plusz 8 kiló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése