Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. október 8., kedd

Nagy csavargások

Amióta itt van anyukám, állandóan csavargunk. Sokkal jobb vele sétálni, mint egyedül tologatni a babakocsit. Sikerült sok régóta halogatott ügyemet is elintéznem.
Eljutottam bőrgyógyászhoz és leszedettem 3 szemölcsöt. Jövő hétfőn megint megyek, akkor a köldökömből fogok még páratat kiszedetni( terhesen vettem észre, hogy nem kosz, hanem szemölcsök vannak benne.)
Voltam fogorvosnál, ma is-mint tegnap a bőrgyógyásznál- kaptam érzéstelenítőt. Állítólag  nem befolyásolja a szoptatást, így nem kellett lefejt tejet kidobnom. Rémálom lett volna!

Jövő hétfőn megyek fodrászhoz a bőrgyógyász előtt, kedden a munkahelyemre, 21-én meg vissza a Jánosba a cukros doktornénihez, ugyanis júliusban jó kislány módjára megcsináltattam a szülés után 6 héttel esedékes cukorterhelést, de a diabetológiára azóta sem jutottam el.

Balázs mozgása szépen fejlődik, Dévény tornára már csak kéthetente járunk. Itthon is tornáztatom és most már hasra is teszem éber állapotban, mert eddig akkor volt hason, amikor aludt a babakocsiban. Kezd hozzászokni: )
Már nem sír a Dévényen és a csípőszűrés kontrolon is megdícsérték, mert észrevették, hogy tornázik. Az orvosok, akik most vizsgálták, nyomát sem látták az előző alkalommal diagnosztizált Pes Adductusnak, szóval igaza volt a gyógytornászunknak.

Nem tudom mi annak az oka, hogy Balázs alig eszik napközben, esténként viszont 200 ml tápszert vág be. Az anyatej most annyira nem csúszik, mivel összesen kb. 650 ml-t eszik, pedig a 150g/testsúlykg számítás alapján 919-et kéne ennie. Ha gyümölcsöt adok neki, akkor még ennyit sem eszik. A tejpépet nem fogadja el. Szóval, a hozzátáplálás továbbra sem megy, tehát semmi értelme erőltetni. Hízása: 560g 6 és fél hét alatt. Most 6240 g körül van. Próbálom többször etetni, de nem fogadja el, ha nem éhes.Már most önfejű :)

A babatalálkozó jót tett Balázsnak, 19.30 és reggel 7 között durmolt, de azóta sem aludta át az éjszakát, egyszer-kétszer még felkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése