Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. november 11., hétfő

Hozzátáplálás folytatódik

Újból nekifutottunk a hozzátáplálásnak, mivel Balázs napközben kevés tejet iszik. Pár kanál szilárd ételt elfogad most már. Még barátkozik az új ízekkel, nem eszik sokat, de jó irányban haladunk.
Tegnap krumplis almát, ma meg sütőtököt ettünk.
Továbbra is bio párti vagyok, de úgy döntöttem, a sütőtökkel kivételt teszek. Elvileg nem igényel sok vegyszert, így sütőben sütöttem egyet, majd pürésítés után szilikonos muffin formába fagyasztottam le.

A kakija foltokban narancssárga lett a töktől. Azt olvastam, hogy ez akkor történik meg, ha a baba nem tudja megemészteni az elfogyasztott ételt, de a védőnő azt állítja, hogy az új kaják egy jó ideig vissza fognak köszönni a székletben, ez ellen nincs mit tenni. Balázs egy hét múlva lesz 6 hónapos, most már nincs mese, el kell kezdeni a hozzátáplálást. Remélem hamar megerősödik az emésztőrendszere és nem lesz több ilyen gondunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése