Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. november 26., kedd

Kontroll a Bókayban

Voltunk ma a Bókay utcában kontrollon. Balázsnak 2 hónaposan lágyéksérve volt, az egyik herejé pedig nem volt leszállva. Abban reménykedtem, hogy ma meg fogjuk beszélni a műtét időpontját. Az orvosom éppen műtött és máshoz irányítottak. A jó hír, hogy a lágyéksérvnek nyoma sincs, pedig azt olvastam, hogy ezt minden esetben műteni kell. Viszont majdnem lehidaltam, amikor a szakma egyik legnagyobb tekintélye, nem találta az eddig le nem szálltnak nevezett herét. Még mindig fáj az idegtől a gyomrom....Azt javasolta, hogy kérjek januárra időpontot laporoszkópiára, hogy megállapítsák van-e egyáltalán heréje, vagy csak nagyon fent van a hasüregben és emiatt nem tudja kitapintani.
Itthon megnéztem, 2 hónaposan megvolt még a here az ultrahang szerint. Nagyon remélem, hogy nem sorvadt el időköben. Nem elég, hogy mi küzdöttünk a meddőséggel, most még az hiányozna hogy Balázs is ezzel szenvedjen...
Aztán kértem egy időpontot ultrahangra, szerencsére holnap mehetek is.
Utánaolvastam, hogy egy herével is lehet élni, nem befolyásolja a nemzőképességet és implantátum beültetésre is van lehetőség. Na, de akkor is! Jaj, nagyon izgulok, hogy ott legyen holnap az a here mindezek ellenére!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése