Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. november 6., szerda

Wellness

Balázs szerencsére nem betegedett meg, így ma reggel útnak indultunk.
Nem volt különösebb gond az első hosszú utazásunkon, csak a vége felé lett kissé nyűgös.

Csodálatos 3 napot töltöttünk el Sopronban a Fagus hotelben. Egyedül az éjszakák okoztak gondot Balázsnak. Hiába kapott kiságyat, ami ráadásul mellettünk volt, éjjel többször is felsírt. Gondolom az volt a baj, hogy idegen helyen voltunk.

Ebben az idegen ágyikóban húzta először a lábát a szájához:

Imádott meztelenkedni a mi ágyunkon:


Napközben viszont imádta a szálloda medencéjét és jókat szundikált a wellness részlegen a babakocsiban. A gyermekmedence jó meleg volt, Balázs nagyon élvezte:


Így lazított a medencetérben:


Mi is jól éreztük magunkat, jókat ettünk, szaunáztunk, úsztunk, igaz felváltva, mert valaki mindig kint volt Balázzsal.

A fejést is folytattam természetesen, habár nem volt kellemes felrohangálni a szobába emiatt.

Az étteremtől tartottam kicsit, nem szeretem, ha síró babák zavarják meg a vendégek nyugalmát. Ezért első este magamra kötöttem és úgy vacsoráztam. Ez nem volt egyszerű művelet, így másnap levittük a babakocsit. El sem hittük, hogy Balázs így is jól érezte magát, a hangját nem lehetett hallani, még a személyzet is el volt tőle ájulva. Úgy nézz ki, idegen emberek társaságában megilletődik és nem mer sírni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése