Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. december 15., vasárnap

Három fogacska jön egyszerre

Az elmúlt éjszakák jobbak voltak. Balázs nem ébredt hajnalban, viszont nehezen aludt el. Álmában lefekvés után sokszor felsírt.
A széklete híg. Nem győzöm hideg vízben áztatni a kakis rucikat, ugyanis nincs az a jó minőségű pelenka, ami meg tudná tartani ezt a cuccot. Pont úgy, mint újszülött korában...Az esti tápadag is a felére csökkent.

Mindez az újabb fogacskák miatt van, a szeparációs szorongás helytelen feltételezés volt.

Tegnap kibújt a felső fogsoron lévő oldalsó metsző egyik csücske és meg van duzzadva, illetve fehér a második felső középső metsző és a másik oldalsó metsző helye is. Most már 4 fog díszeleg a szánkban.
Hát nem csoda, hogy nem alszik jól szegénykém és az sem, hogy egész nap nyűgös.

A fogorvosok azt javasolják, hogy már az első fogacska kibújásakor azonnal kezdjük el a tisztítást. Én ezt betartom, vettem neki Nenedent fogkrémet, amihez van egy újra húzható szilikon aplikátor. Imádja, amikor dörzsölgetem vele az ínyét és a fogacskáit. Egyébként a szakemberek szerint bőven elég lenne egy benedvesített gézlappal tisztítani naponta kétszer, na de én nem bírtam ellenállni ennek a fluoridmentes pasztának, amit már 6 hónapos kortól lehet használni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése