Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. december 22., vasárnap

Megoldandó feladatok: folttisztítás és bababiztonság

Pár hónappal ezelőtt izgatottan vártam a hozzátáplálást. Szerintem ezzel minden kismama így van. Vártam amiatt, hogy ne kelljen annyit fejni és amiatt is hogy gyönyörködjek Balázsban, ahogy az új ízekkel ismerkedik.
Most már annyira nem tartom izgalmasnak ezt a témát. Amiatt sem, mert annyira nincs is oda a szilárd táplálékért, meg az ezzel járó foltok miatt sem.
Amikor az etetőszékben ül, minden izgalmasabb az evésnél: belenyúlni az etetőpohárba, elvenni a kanalat, mozogni minden irányba. Sajnos ennek vannak következményei. Hiába vettem neki műanyag előkét, majd műanyag kabátot( ezeket az Auchan-ban olcsón be lehet szerezni), a sok mozgástól, valahogy mindig jut az alatta lévő ruhára is. A gondok itt kezdődnek. Nagyon nehéz ezeket a foltokat eltávolítani, nem beszélve a hozzátáplálással járó kakiról, ami már nem olyan szép aranyszínű, mint az anyatejes vagy a tápos fajta. Az utóbbit a mostohatesomtól kapott igazi háziszappan segítségével simán eltüntettem, de az új keletű foltokkal még hadilábon állok.
A hideg vizes áztatás és a  háziszappan meg sem kottyant nekik. Csak természetes tisztítószerekben gondolkodom, erős vegyszerrel nem akarok próbálkozni. Tegnap a NUK természetes folyékony mosogatószerrel ki tudtam szedni egy kisebb darab, friss spenót foltot, de még nem kísérleteztem ki pár órás, nagyobb foltokon ennek a szernek a hatékonyságát. Ezzel mosogatom a cumikat, cumisüvegeket egyébként.
Keresem a megoldást, mert nem ártana valami olcsóbb, természetes folttisztítóra lelni.

Óriási gondnak bizonyult a bababiztonság kialakítása is a házban. Itt nem a konnektor- vagy a sarokvédőkre gondolok( ezeket viszonylag jó áron be lehet szerezni a Brendonban vagy az Ikeában), hanem a biztonsági kapukra. Standard méreteket mindenhol lehet kapni, na de nekünk a nappali és az előszoba között egy boltíves rész van, ami 132 cm. Az Ikeában rátaláltam a Patrull Klamma nevezetűre, amihez 4 bővítőt kellenne vásárolni, hogy meglegyen a kívánt hosszúság, de sajnos lebeszéltek minket róla, mert így szerintük nem biztonságos. Majd felvettem a kapcsolatot egy webshoppal, ahol egy Reer Astor-t hirdettek( ez sem 132, de bővítőkkel meg lehetett volna oldani), kiderült, már nem gyártják. Amazonon, Ebayen megtaláltam őket, még az is lehet, hogy onnan rendelem meg, csak itt húzos lehet a postaköltség és pár hét a szállítás. Bementem a Praktikerbe is, de ott sem tudtak segíteni. Jó megoldásnak tűnik még a biztonsági háló, de ezt kicsit drágának találom, ráadásul ez csak egy kihúzható háló, akárhogy is nézem. Így ez a probléma sincs még megoldva.

Balázsnak megvan most már mind a hat fogacskája. Remélem egy jó darabig nem kínozza majd a fogzással járó fájdalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése