Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. június 1., vasárnap

Marad a méhpempő

Utánanéztem kicsit a neten és úgy döntöttem, maradok a pempő mellett, mert egyedüli baj vele az, hogy emelheti a tesztoszteronszintet, de bízom benne, hogy ez csak a férfiak esetében történik így, ami nálunk jól is jön. Olyan sok jótékony hatása van, hogy nem szabad kihagyni, így már meg is vettük az első adagot. Kiemelném azt, hogy növeli a progeszteron szintet, ami nálam valószínűleg alacsony, ugyanis maximum 12 napos a lutális fázisom, jó a visszerekre és a vasháztartást is karban tartja, ami nálam most is alacsony lehet. Ezen kívül serkenti az ovulációt, vastagítja a méhfalat és feljavítja a sperma minőségét. Úgy döntöttem, most betartjuk a javasolt kúrákat( annak idején én szünet nélkül szedtem) és a férjem 90 napig fog napi 2 grammot én pedig minden második ciklusban fogok napi 1 grammot fogyasztani.
Elővettem már a propolisz cseppeket is, mert eléggé sok pattanás jön ki rajtam mostanság, gyanítom van valami gyulladás a szervezetemben. Ebből napi 15 cseppet fogyasztok, hatása olyan elvileg mint az antibiotikumé. Megtaláltam a cickafark és palástfű teáimat is a szekrényben, ezeket is iszom most már. A cickafarkot a ciklus első felében, a palástfüvet pedig ovuláció után javasolják. Nekem ez a kombó is hatott annak idején, amikor 60 napos ciklusaim is voltak, amiatt, hogy abbahagytam a fogamzásgátlót.
Előkerült a virágpor is a szekrényből, de még gondolkodom, hogy érdemes-e ezt is bevenni, kicsit már túlzásba viszem. Na de annak idején is megérte, bízom benne, hogy most is hamarosan sikerül teherbe esnem. Na jó, őszig ráérek még ;)
Megrendeltem az arginint is, de ennek a szedésében annyira nem vagyok még biztos. Növelheti a vércukorszintet, ami nekem nem biztos, hogy jót tesz, mert terhesen határeset volt a cukrom. Valószínűleg csak a férjem fogja szedni. Apropó, vércukor, elfogyott a tesztcsíkom, de azt is veszek hamarosan és elkezdem majd mérni étkezések után 1,5 órával, hogy lássuk, mi újság. Mellesleg fahéj kapszulát is rendeltem, ami optimalizálja a vércukorszintet, biztos, ami biztos :)
A férjemnek sikerült most keddre bejutnia az urológushoz, így nemsokára tudni fogjuk, milyen állapotban vannak a spermái. Január óta nem dohányzik, remélem javulás mutatkozik, habár, mint már említettem, fenn áll annak is veszélye, hogy a visszerek kiújulása miatt, romlott a helyzet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése