Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. június 20., péntek

Kivizsgálások

Kezdtük a férjem spermavizsgálatvával, majd velem folytattuk.

Voltam érsebészeten életemben először. Terhesen kezdtek fájni a lábaim, ha sokat álltam, szerintem ezt nevezzük "nehéz láb" szindómának. Nem foglalkoztam vele, hiszen ilyenkor majdnem minden normális. Sajnos pár hónappal a szülés után sem múlt el ez az érzés, pedig már egy jó ideje tornázom rendszeresen, rengeteg vizet iszom és próbálok egészségesen élni. A keresztelőre és a szülinapra készülődve döntöttem el, hogy nincs mese, ki kell vizsgáltatni magam. Rendesen fájtak a lábaim mire kisült az első adag sütemény, pedig nem állhattam egy óránál többet.  Budaörsön van egy szuper rendelőintézet, az Europ-Med, ahol az itteni lakósoknak ingyenes az ellátás, így gondoltam teszek egy próbát. Egy szuper orvoshoz kerültem, akit Dr. Mogán Istvánnnak hívnak. Nagyon komoly múltja van a pályán és magánklinikán is dolgozik( mint utólag kiderítettem). Jófej volt, kedves, vicces és nagyon alapos. A legfurcsáb része a vizsgálatnak az volt, hogy szülni kellett nála, pontosabban kérte, hogy úgy nyomjak, mint a kitolásnál, amikor műszerrel vizsgálta a vénáimat.  Mondtam neki, hogy ez a része annak idején élesben sem nagyon akart menni, de megpróbálhatjuk :) A lényeg, hogy nincs nagy baj, érdemes 1-es kompressziós harisnyát hordanom és szedhetek Detralexet. Abban egyeztünk meg, hogy a következő terhességem előtt nincs értelme semmit sem csinálni, majd akkor menjek, ha vége a szoptatásnak és akkor a seprűvénáimat injekcióval eltünteti.

Kedvenc nőgyógyászomnál, Szuromi Andrásnál, szerdán este jártam. Jó volt újra ott lenni :) Kár, hogy most nem babával a pocimban, de reméljük nemsokára ez is megtörténik :) Esedékes volt az éves rákszürés, amit meg sem éreztem( aranykeze van ennek a dokinak), illetve ismételten fáj a jobb oldalam, pont úgy, mint terhesség alatt. Szerencsére nincs nőgyógyászati oka a fájdalomnak, ami nem azt jelenti, hogy nyugodt vagyok, utána fogok ennek most már járni.
Nagyon bíztató jelnek tekintem a 7 mm-es nyálkahártyámat. Szerintem ovuláció után 4 nappal ez nem rossz :) Vidéken jártunk, amikor éreztem a szokásos fájdalmat és csak másnap tudtunk összebújni, így nem sok esélyt láttam a terhességre, de ezek után ki tudja :) Persze, sokat csalódtam az elmúlt években, nem élem magam bele semmiben sem.
Sok dologra kérdeztem rá. Érdekelt, például, hogy a 10-12 napos luteális fázis nem túl rövid, de kiderült, hogy nem. Szerinte van esély a férjem eredményeivel is. A meddőségit körülbelül 9 hónap múlva érdemes felkeresnem. Mindkettőnknek javasolt homeós bogyókat, majd otthonról megírom miket, most Miskolctapolcán vagyunk éppen. Kaptam utrogestan receptet is( megegyeztünk, hogy a Crinone egy kisebb vagyont elvisz) és azt is megbeszéltük, hogy a terhesség 6-7 hetében keresem majd fel, de ha netán vérzek, akkor minden további nélkül hívjam fel. Hát igen, ilyen egy normális orvos.. Emlékszik rád és amikor kikisér még a gyerekeddel és haverkodik egy kicsit. Ja, és rákérdeztem arra is, hogy ő minden évben januárban és augusztusban megy el hosszabb időre pihenni, mert én csakis úgy akarok teherbe esni, hogy nála szüljek. Mit ne mondjak, rendesen meglepődött ezen és azt válaszolta, hogy nem mindig van ez így, leginkább a gyermekei iskolaszüneteihez igazítja a nyaralást. Úgy engedett utamra, hogy találkozunk egy pozitív tesztel és ne felejtsem el, hogy minden agyban dől el! Teljesen feltöltődve jöttem el. Egyébként meg bőven ráéerek év végéig teherbe esni, nem sietek én sehová. Itt van nekem Balázs, továbbra is félek attól, hogy terhesen nem tudok majd vele normálisan foglalkozni. Viszont, ahogy a férjem mondaná, mi nem vagyunk abban a helyzetben, hogy válogassunk, így jöjjön a kistesó, amikor csak kedve van hozzá!

Csütörtökön még indulás előtt elmentünk egy teljes vérképre a férjemmel. Egy órát álltunk sorban, mivel előtte nap áramszünet volt az intézetben. Velünk volt Balázs is és szomorúan tapasztalatam, hogy senkinek nem jutott eszébe előre engedni minket. Még mi engedtünk magunk elé egy kisfiút és egy terhes nőt, elég vicces.. Kíváncsi vagyok az eredményekre. Kértem cink, szelén kálcium és magnézium értékeket is,mivel arra gyanakszunk a háziorvossal együtt, hogy esetlek van egy kis vesekövem vagy homokom a sok vitamin miatt. A vérkép bizonyára jelezni fogja, ha baj van, de ha nem, akkor majd egy alapos hasi uh kideríti. Sajnos erre körülbelül egy hónapot kell Budaörsön várni... A férjem meg már jó pár éve nem kért teljes vérképet, tehát nagyon ráfért. Hasi ultrahangra ő is megy, mert pár éve elkezdődött nála egy kövecske kifejlődni. Még jó, hogy eszébe jutott és kért beutalót ő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése