Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. július 16., szerda

Egészséges életmód- fejlemények

Nemrég írtam arról, hogy Budaörsön lehetetlen egészséges élelmiszereket beszerezni. Nos, kis utánajárás után, kiderült hogy tévedtem :) A központban a Rossmann mellett találtam egy boltot, ahol a Fuchs-tej termékeit árulják. Ők a természetesség hívei, a tehenek szabadon rohangálnak és nincsenek hormonozva, és kecskéket is tartanak. Nagyon finomak a sajtok, sajtkrémek, a tejföl, joghurtok, stb. és tényleg nincs bennük tartósítószer, mert gyorsan romlanak. Még hozzá kell szoknom, hogy a tejtermékeket gyorsan el kell fogyasztani, vége annak a kényelemnek, hogy kinyítok egy tejszínt és akár két hétig is használom a reggeli kávéhoz. Emellett rengeteg kolbászt, füstölt tarját és egyéb húskészítményeket is árulnak, amik csak sóval és füstöléssel vannak tartósítva. Na jó, tudom hogy a füstölés sem valami egészséges, de ha az ember nem viszi túlzásba, akkor annyira nem lehet ártalmas. Végleg eltűntek a felvágottak a hűtőnkből.

A másik meglepetés az volt, hogy májusban a lakótelepen piacot nyitottak. A zöldségek, gyümölcsök maximum egyszer vannak permetezve, mivel azt állítják, nagyon drága a vegyszer, de van olyan termelő is aki semmit sem használ. Hogy ez igaz-e? Nem tudom, de próbálom elhinni...

A nagy bevásárlóközpontokból már alig vásárolunk, habár a Tescoba is kellemesen csalódtam amikor kiderült, hogy az általuk árult pisztráng Szilvásváradról származik, ahol szintén egészséges körülmények között termelik a halakat.
A kenyeret is én sütöm, általában rozs és tönkölyliszt keverékéből, de ha nincs rá időm, akkor a Lipótiban vesszük meg.
Hát így állunk az élelmiszerekkel. Annyira jó, hogy most már nem kell kétfelé főznöm, mert Balázs is azt esz, amit mi :)
Csak azt nem tudom, hogy az éhgyomri cukrom miért van 5 fölött mostanában, amikor régebben mindig 4,5 körül volt. Szerencsére az étkezések után 1,5 órával sem nagyon megy 6,7-nél följebb, de inkább 5 fölött van.

A tornát azóta sem hagytam abba, hetente 3-4x sikerül összehoznom. Az intim tornáról rég nem írtam, pedig már egy ideje rendszeresen csinálom. Korábban írtam, hogy nagyon hosszú a DVD, nincs se időm, se türelmem végignézni, de egyszer kitaláltam, hogy nekiállok jegyzetelni. Ezzel a módszerrel könnyen sikerült megtanulnom a gyakorlatokat anélkül, hogy állandóan újranézzem a videót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése