Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. július 1., kedd

Eredmények

Meglettek a vérvétel eredményei. Nálam egyetlen egy csillag van: a koleszterinem 5, 8nmmol/ L( ref. 5.2). Meglepődtem, mivel egészségesen étkezem, nem eszek zsíros ételeket és még az Omega 3-at is szedem. Első körben, azt gondoltam, ettem valami zsírosat előtte nap, biztos emiatt lett magas. Aztán kicsit tovább elemezgettem a papíromat és felfedeztem egy újabb apró szépséghibát: a TSH-m 2, 790mIU/L, ami ugyan referenciaértéken belül van bőven, de a babásodáshoz az internetes "irodalom" szerint nagyon magas, 1 köré érdemes levinni. A magas koleszterinszint is összefüggésben lehet a pajzsmiriggyel, így nem olvasgatok tovább, bejelentkezem endokrinológushoz. Remélem most pénteken már tud fogadni, van mit megbeszélni vele. Pár évvel ezelőtt jártam már ennél az orvosnál, mivel volt egy 4 feletti TSH-m és kicsit magas volt a prolaktinom. Annak idején elküldött egy újabb vérvételre, ahol már rendeződött a TSH értéke és a prolaktinomról kiderült, hogy valószínűleg amiatt volt magas, mert stresszeltem vérvétel előtt( makroprolaktinra küldött), így nem mentem már hozzá viszza, nem volt rá pénzem, főleg hogy kiderült, a férjemnél vannak az igazi problémák. Mellesleg ezt ő látatlanban meg is mondta, amikor ránézett a kinyomtatott hőgörbéimre és hát igaza is lett.
Emellett a vércukrom is magas, 5,6 mmol/L, de biztos vagyok benne, hogy erről az előtte este elfogyasztott 3 gömb fagyi tehet. Nemsokára elkezdem itthon is mérni a cukromat, így ki fog derülni, hogy van-e gond vagy sem, de remélem nincs. A nyaralás alatt sok szénhidrátot ettem, nem tornáztam, így úgy döntöttem, kicsit odafigyelek az étkezésemre mielőtt elkezdem magam szúrni.

A férjemnél több csillag lett, ezeket majd a háziorvossal fogjuk megbeszélni. Kicsit magas az LDH, Kreatin-kináz, Trigliceridek, Limfocita és a Lipáz és minimálisan alacsonyabb a Neutrofil.

A rákszűrésem eredménye is megérkezett email-ben. Szerencsére P2-es, de van valami gyulladás, amire Protexin hüvelykúpot javasol az orvosom.

Nagy nehezen beszereztem azokat a homeopátiás készítményeket, melyeket a nőgyógyászom a babásodás elősegítésére javasol. Ezek a következők: Vitex Agnus Cactus( barátcserje) C 12 mindkettőknek, Cimicifuga C 9 és Sepia C 15.

3 megjegyzés:

  1. andi, bocs, hogy itt, de nem találom a mailed....átküldenéd, légyszi a mostani dm kupon pdf-jét, mert nem tudom letölteni, és holnap vagy holnapután mennénk...köszi!!!!
    reprodukalo@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Milyen jó hogy a dokid ilyen homeos dolgokban is otthon van. Ezeket a homeos bogyókat hol veszed meg? Mennyit kell szedned belőle??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Homeos bogyókat majdnem minden gyógyszertár árul, a Sepiat meg tudtam nálunk venni, de a másik kettőt csak ezeken a helyeken lehet beszerezni: http://www.homeopathya.hu/gyogyszertar.php. Az Cimicifugat a menzesz első 20 napjában kell szedni naponta 1x5-öt, az Agnus Cactust 1 hónapig naponta 1x5-öt, utána hetente 1X5-öt, a sepiaból pedig hetente kell 1x5-öt.

      Törlés