Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. december 9., szerda

A nemistudom hanyadik újrakezdés

Nem sikerült. Senki sem érti mi volt az oka, mert minden tökéletes volt..Tanár úr februárban a fagyasztott baba beültetésével szeretné folytatni. Én viszont bízok a harmadik spontán csodában.

Óriási hasam van, már nem tudok mit felvenni. Sürgősen le kell adnom azt a 6 kilót, amit március óta felszedtem. Sajnos nem boríthatom fel drasztikus fogyókúrával és intenzív edzésekkel a hormonháztartásomat, úgy hogy ez ismét egy lassú folyamat lesz.
Ma már tornáztam, Balázs jól viselte. Persze ehhez kellett a reggeli gyerekfoglalkozás, ahol már kibulizta magát.
A Ch diétát is komolyan veszem ezentúl. Még nem tudom hogy fogom megoldani a rendszeres főzést a sok program és egy állandóan anyát igénylő gyermek mellett, de valahogy kénytelen leszek. Nehezítő körülmény a fogyókúra szempontjából a Karácsony, de majd legfeljebb 2 napra felfüggesztem a diétát.

Vicc kategória, hogy ebben a körben a bánatomat oldó ivászatot is kihagytam, mert vigyáznom kell a petesejtjeim minőségére. :)

Egy dolog biztos:  nem adom fel! Szeptemberben szülni fogok. Hajrá 2016!

6 megjegyzés:

  1. Sajnálom, nagyon sokat gondoltam rád! :( de nagyon örülök, hogy nem adod fel. 2016-ban pedig majd mindkettőnknek, hidd el. (pinkman)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindketten szülni fogunk és minden posztunk arról fog szólni, hogy milyen fáradtak vagyunk az "éjszakai bulik" miatt. :)

      Törlés
  2. Andi, nagyon sajnálom, pedig most tényleg tökéletes volt minden... :( Jó, hogy ennyire pozitiv tudsz maradni, drukkolok, hogy harmadszor is megtörténjen a csoda!!!++++
    A 2016-os csapatba pedig én is beszállok! :)

    VálaszTörlés
  3. Hajrá 2016, bizony :) Sajnálom, hogy ez most nem sikerült, és nagyon tisztellek a hozzáállásodért.
    Névtelen a fórumról :)

    VálaszTörlés
  4. Ha nem is tudlak mindig olvasni, nagyon drukkolok Nektek Andi, hajrá 2016! :)

    VálaszTörlés