Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. december 31., csütörtök

Év végi leltár

1) Négy haláleset:
  • februárban a kedvenc szomszédom, aki mindig kedveskedett valami aprósággal, például virággal várt, amikor hazajöttünk Balázzsal a kórházból
  •  májusban a szeretett nagynéném, aki pont úgy nézett ki mint az imádott nagymamám aki felnevelt
  • júniusban az a kolléganőm, akivel anno együtt jártunk ki cigizni( de jó, hogy leszoktam) és aki  a szülés után is gyakran látogatott minket
  • szeptemberben a nagybácsim, aki az életünk minden fontos pillanatában jelen volt és támogatott minket
2) Két sikertelen lombik:
  • az első márciusban. Ettől nem is vártam sokat, mert az öt leszívott petesejtből csak egy termékenyült meg másnapra, a másik meg mesterséges érlelés következtében 2 nappal később érett és termékenyült meg. Végül kettőt kaptam vissza, de nem lett belőle semmi
  • a második novemberben. Ez már ígéretesnek látszott, mivel másnapra öt petesejtből öt megérett( volt értelme szedni azt a rengeteg vitamint és táplálékkiegészítőt), harmadnapra 4 maradt, hármat kaptam vissza és egy ment a fagyasztóba. Ráadásul vérhígítót és szteroidot is kaptam ennél a lombiknál, de még így sem tapadtak meg a babók.
3) Egy missed ab júliusban: Nagy volt az öröm július másodikán, amikor a ciklusom 28. napján pozitívat teszteltem. Aznap elmentem vérvételre, 87-es HCG-t kaptam DPO 12-ön. Hiába duplázódott gyönyörűen a HCG, a 8. héten műszeres befejezéssel ért véget a terhesség. Nem volt szívhang.

4) Hat kiló plusz: két lombik és 8 hét terhesség nem marad nyomtalanul. A hasam akkora mint egy félidősnek, ez már majdhogynem állterhesség.

5) Minden hónapban a remény, hogy pozitív lesz a tesztem. A vágy egy újabb gyermek iránt óriási és a fájdalom, hogy nem jön össze egyre nagyobb, főleg, hogy mindenkinél megszületett már a Kistesó. Sovány vigasz az, hogy fogjam be a szám, mert nekem már van egy gyermekem így, hogy most már tudom mit veszíthetek...Van az a pont, amikor már a Mayo Chix ruhák vásárlása sem tud megvigasztalni...

6) Menekültválság, ami nagy hatással volt rám. Hatalmasat csalódtam az emberekben, egykori barátokban.
 
Szenteste a sors megmutatta, hogy lehetett volna ennél sokkal rosszabb évem is. Apukámék az árokban kötöttek ki a köd miatt. Szerencsére nekik nem lett bajuk, de az autó eleje tropára ment. Ezek után azt mondom, hogy nem is volt ez olyan rossz év.
Tudom, az a lényeg, hogy:
  • van egy gyönyörű egészséges kisfiam
  • mindannyian jó egészségnek örvendünk
  • van fedél a fejünk fölött
  • van egy autónk, ami régi ugyan( minden pénz lombikra megy el), de működik
  • megengedhetem magamnak a 6D szempillát, a zselés körmöket és egyéb picsás dolgokat még így is, hogy GYES-en vagyok
  • megvehetem a gyerekemnek a legtutibb játékokat és ruhákat
  • tudok pénzt keresni a hobby-m által így nem kellett visszamenni 8 órában dolgozni 
  • 3 és fél éves koráig tudom élvezni itthon a gyermekem társaságát és ezzel soha vissza nem térő pillanatok tanúja lehetek
Kívánom, hogy 2016 mindenkinek hozza meg a várva-várt Kisbabát! Legyetek egészségesek és boldogok!

Boldog új évet kívánok!



6 megjegyzés:

  1. Boldog Új Évet kívánok Nektek Andi! És szívemből kívánom, hogy 2016-ban valóra váljanak a vágyaid!

    VálaszTörlés
  2. Legyen a 2016 nagyon boldog, BUÉK Nektek Adni! ♡

    VálaszTörlés
  3. Boldog új évet, drága Andi! Viszont kívánom Nektek ugyanezt <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Kívánok Neked itt is egy sokkal boldogabb új évet. :)

      Törlés