Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. december 6., vasárnap

Nem megy nekem ez a lombik...

Péntek óta csinálom a teszteket, de sajnos még nem láttam egy csíknál többet...Valószínűleg ebben a hónapban már nem is fogok...Persze a vérvétel a döntő, addig nem adhatom fel. Ráadásul nincs semmilyen premenstruációs tünetem, mint minden sikertelen hónapban. Még a márciusi lombiknál is azt éreztem, hogy mindjárt meg fog jönni és hát nem tévedtem.  Most semmit sem érzek...Valahol bíztam benne, hogy ez jót jelent, de ugyanakkor hiányoltam az apró alhasi görcsöket, amiket akkor éreztem, amikor Balázs beágyazódott. Szóval még a tesztelés előtt tudtam, hogy nem sikerült, de azzal nyugtattam magam, hogy minden terhesség más és más, szóval teljesen nem tudtam és nem is tudom egyelőre feladni. Mindenesetre nem egy leányálom így elviselni az Agolutin injekciót, amitől a bal farpofám már úgy becsomósodott, hogy egy ideje csak a jobba tudja beadni a férjem. A vérhígítótól lila hasam már csak egy apróság az előzőhöz képest...
Minden olyan tökéletes volt, most a minőséggel sem volt gond és minden egyéb gyógyszeres támogatást megkaptam, ami a sikerhez szükséges. Nem értem, mi történhetett? Miért nem ágyazódott be legalább egy a három közül?
Na majd következő hónapban hozok ide egy pozitív tesztet, ne aggódjatok! Szeptemberben szülni fogok és kész!

6 megjegyzés:

  1. Azért még reménykedjünk, jó? Láttunk már csodát!

    VálaszTörlés
  2. Szia Andi, még nagyon korai a teszt! Kedden volt a leszívásod, tehát holnapnál előbb nem érdemes tesztelni! Szóval türelem, türelem, türelem! :) Az meg különösen jó, h nem érzel semmit, nekem is akkor sikerült anno :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, Lányok, de mivel a mai tesztem is negatív, nem szeretnék tovább feleslegesen reménykedni.

    VálaszTörlés
  4. Én a tesztekkel nem terheltem magam. Amikor már régen megvolt a véreredmény, akkor csináltam egy tesztet. Egy 10-es volt, napközben csináltam és tök halvány volt a 2. csík. Másnap két dobogó szívű embriót láttunk. Bízom benne, hogy holnap szép véreredményed lesz. Persze megértem azt is, ha nem akarsz feleslegesen reménykedni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a nyári terhességnél is gyönyörű erős csíkjaim voltak az 5. hét után. Gondolom netes teszt volt az a 10-es, amit uh előtt csináltál.
      Én nem szeretem a meglepetéseket, jobb úgy menni a eredményhirdetésre, hogy már tudom mi vár rám. :) Sajnos a sikeresség nem a tesztelésen múlik...

      Törlés
  5. Szia Andi, mi újság? Mi volt a vérvételen?

    VálaszTörlés