Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. november 29., vasárnap

Beültetés

Pénteken három gyönyörű állapotban lévő embriót kaptam vissza. Nem értek hozzá, de én szinte hibátlannak láttam őket  a képernyőn keresztül. Mindháromnál majdhogynem egyforma nagyságúak voltak a sejtek és csak az egyiknél láttam némi töredezést. A negyedik embriót le tudták fagyasztani, ilyenre sem volt még példa nálunk. Az ötödik sajnos nem fejlődött megfelelően.
El sem hiszem, hogy nekem sikerült hármat beültetni! Márciusban két babát kaptam vissza, de ebből ugyebár csak egy volt tankönyvi ,a másik egy nappal később termékenyült meg. Akkor nem is igazán bíztam a sikerben.
Most viszont minden okom megvan rá! A szteroid remélhetőleg elnyomja az autoimmun antitesteket, a vérhígító megkönnyíti a beágyazódást, az Estrofem vastagítja a méhnyálkahártyát, (ami ugyanúgy a beágyazódást segíti elő), az Agolutin és a Crinone pedig rendesen pótolják a sárgatestet.
Endokrinológnál is voltam hétfőn. Megemelte a Letrox adagomat 87,5-re, tehát a pajzsmirigyem is fel van készítve a terhességre.
Az Agolutint most a férjem adja be. Iszonyatosan ügyes, nem is fáj, amikor beszúrja a fenekembe, ennek ellenére csomósodik és fáj az előzőek helye. Minden este borogatom a hátsómat..
A torokfájás elmúlt kedden, de ma megint érzem sajnos. Közben a Kismanóm náthás lett, lehet visszafertőzött. Semmi sem egyszerű!
A szteroid iszonyatosan éhessé tesz, állandóan azt nézem, mit lehet enni. Már 69 kiló vagyok...6 kilót híztam egy év alatt, de semmi sem számít, ha végre babás leszek! Csak még egy babát kérek az égiektől és ígérem, befejezem! Annyira, de annyira elegem van már a lombikból, hízásból, gyógyszerekből, injekciókból, vérvételekből, peteérés környéki szexből, negatív tesztekből...

De hallgatok, mert most minden adott a sikerhez és nagyon bizakodó vagyok. Innen lehet ám nagyot esni, tudom, de emiatt sem vagyok hajlandó aggódni!
Vérvétek december 8-án. :) Lassan telik az idő...

Visszajöttem megírni hogy most először egyedül mentem a beültetésre, mivel a férjem itthon maradt a náthás gyerekkel. Olyan romantikus volt!

11 megjegyzés:

  1. De csodás hírek! Hajrá Andi! Szurkolok az ikreknek! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi-hi, köszi :) Ti hogy vagytok? Ezer éve nem írtál, még jó, hogy Face-n látlak néha tieteket!

      Törlés
    2. Köszi, jól vagyunk. Nem is tudom, hogyan folytassam a blogot, pedig jó lenne. Amikor még nagyon kicsik voltak a babáim, akkor erőm és energiám nem volt írni. Most lenne, csak nem tudom hogyan folytatom. Lehet, hogy majd a fotókkal csinálok blogot.:-)

      Törlés
  2. Örülök, hogy már itt tartasz, bár tudom, hogy most olyan lassan telik az idő. Egyből eszembe is jutott a tavalyi lombikom, amikor otthon voltam 2 hétig, és majd megőrültem a várakozásban. Ráadásul semmivel nem volt különösebben kedvem foglalkozni csak a méhemre és a tüneteimre voltam képes koncentrálni, egy könyvet alig bírtam elolvasni. Csak csepegett az idő. Még jó, hogy Téged azért leköt most Balázs, bár próbálj pihenni is, amennyire lehetőséged van rá.
    Lehet a szteroidtól vagy amúgy beteg, ahogy gyengíti az immunrendszert, én nagyon sok betegséggel küzdöttem, mikor szedtem, bár ugye én maratonit nyomtam belőle. Volt, hogy minden előjel nélkül felment a lázam 40 fokra egyik pillanatról a másikra.
    +++++++++++++++++++++++++++ Várom, hogy jelentkezz a jó hírekkel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy a szteroid gyengít le, hiszen sosem vagyok beteg, bár most sem vészes a dolog, mert már nem is fáj a torkom. Nem tudom, mi volt ez reggel, lehet horkoltam álmomban. ;) Túlzottan erős az immunrendszerem, ez biztos. A műtét előtt is fájt pár napig a torkom, úgy hogy tuti a szteroid gyengít le, de bízom benne, hogy nekem többet fog használni, mint ártani.
      Igen, minden szempontból nagy szerencse, hogy itt van Balázs. :) Könnyebb a csalódást is elviselni, habár azt is tudom általa, hogy mit veszítek..Rengeteg helyre megyünk vele jövő héten, szóval majd csak eltelik az idő. :) Mindezek ellenére tudok a tüneteimre koncentrálni, pedig még sehol sincsenek :)

      Törlés
  3. Szuper hírek :))) drukkolok ezerrel Andi!! És mindkettőtöknek gyors gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon drukkolunk mi is :) Hajrá babák, tessék kapaszkodni :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is csuriban mindenem, nagyon szorítok! :)

    VálaszTörlés
  6. Andi, de jó hírek! :) Minden rendben lesz, drukkolok nagyon!!! :) És mielőbbi gyógyulást Nektek!

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük! Most már Balázs is jól van. :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés