Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. november 25., szerda

Csodálatos hírek :)

Tegnap kicsit elkeseredtem( de csak nagyon picikét), amikor kiderült, hogy csak 5 petesejtet tudtak leszívni.Viszont nem adtam fel a reményt, próbáltam bízni bennük, mert az ultrahangokon szép nagy, közel egyforma minőségű tüszőket látott Tanár úr.
El nem tudom mondani, mennyire izgultam a ma reggeli telefon előtt, de végre olyan híreket hallottam, amikre mindig is vágytam: MIND AZ ÖT PETESEJT MEGTERMÉKENYÜLT. Fülig ér a szám azóta is. :)
Számomra ez azt jelenti, hogy jó minőségűek a sejtek. Tutira terhes leszek!!! :) Mi lesz velünk, ha ikrek lesznek???
Szó volt arról, hogy megvárjuk a hétfőt, hogy szép blasztocisztákat ültessenek vissza, de nem lelkesedtem az ötletért, úgy hogy pénteken megyünk a három legszebbért.
Tanár úr tegnap még az Estrofemet is felírta, hogy még vastagabb legyen az amúgy is jó állapotban lévő nyálkahártyám, úgy hogy tényleg mindent megtett azért, hogy 9 hónap múlva gyönyörű babát/ babákat szüljek. :)



12 megjegyzés:

  1. Hurrá! Jöjjön vagy jöjjenek a tesó(k)!!!! Megijedni meg előre nem szabad. Szurkolok, csak pozitívan. Hozzon a Mikulás szép pozitív tesztet!

    VálaszTörlés
  2. De jó!!! Gratula!! :) Mennek a drukkok továbbra is!!! ++++

    VálaszTörlés
  3. Ikreeeek :) Továbbra is megy drukk :)

    VálaszTörlés
  4. Mi lesz, ha HÁRMAS ikrek lesznek?! :) Jó lesz, olyan blogsorstárs úgysincs még... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy nem veletlen :)
      Harmasikrek mellett blogolni ? :)

      Törlés
    2. Lehet, hogy nem veletlen :)
      Harmasikrek mellett blogolni ? :)

      Törlés
  5. drukkoloooook:) Gratulálok az ügyes kis Andi petékhez, hát szép munka volt, mit mondjak;) (pinkman)

    VálaszTörlés
  6. Innen is megy a drukk :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Andi!
    Megtörtént a beültetés?

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a drukkokat! Hármas ikrek mellett biztos nem lesz időm blogolni, de egy fog megtapadni. ☺Megvolt ma a beülti.☺

    VálaszTörlés