Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. november 23., hétfő

Holnap punkció

Nagyon jól alakultak a dolgok az elmúlt napokban. Szerdán már olyan mosolyogva jöttem ki az ultrahangról, mint aki meghallotta a szívhangot, pedig csak a tüszőimet számolták meg. Kettővel több indult növekedésnek, így már 9 megfelelő méretű és még vagy kettő kisebb van. (ezek nem valószínű, hogy utolérik magukat)

Tanár úr pénteken komoly matematikai képletek segítségével kiszámolta, hogy kedden lesz érdemes leszívni a petesejteket. Remélem igaza lesz! Szeretném, ha most mind a 9 érett lenne majd másnapra legalább 6 megtermékenyülne. :) Hihetetlenül optimista vagyok azóta, ennyire még soha nem bíztam a sikerben. Nem történhet semmi rossz! Igaz, fájdogál kicsit a torkom, mert nem akartam a héten sem kihagyni a gyerek foglalkozásait és a szteroid mellett is mentünk közösségbe és még az is lehet, hogy nem fognak így altatni( habár lázam nincs, az orrom nem folyik). Mindent kibírok, csak legyek végre babás!

Amúgy ezt a lombikot megéreztem minden értelemben. Nem volt kevés az a 16 darab Pergoveris, 30 Menopur és 8 Cetrotide, amit a stimuláció 10 napja alatt szúrtam magamba. Árban eddig 236 ezernél tartok. A hasamban már az ötödik naptól éreztem a feszülést, remélem szép nagyok a tüszők és egyik sem reped meg idő előtt.
A vérhígítótól véraláfutásos a hasam, a szteroidtól kicsit legyengültem, de nem baj. Bízom benne, hogy nekem megfelelő számban és arányban vannak az NK sejtjeim és most ez a kis torokkaparás nem fogja túlzottan aktiválni őket.

Remélem holnap is ilyen boldogan ülök le a gép elé. :)

4 megjegyzés:

  1. Ó Andi, annyira szorítok!!! :)))) Ez szuper eredmény! És már várom a decemberi bejegyzéseket... ;)

    VálaszTörlés
  2. Ezek tényleg nagyon szuper hírek!!! Nagyon várom a a mai fejleményeket! :) Szerintem meglesz az a 9-es :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Andi, gyere a hírekkel! :) Már nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés