Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. november 16., hétfő

Ötödik stimulációs nap

Túl vagyok az első vérvételen és ultrahangon.
Az ösztrogén szintem most sem szárnyal, hármoszázvalamennyi, de én nem aggódom, mert márciusban egy nappal később 400 körül volt. Hét tüsző indult be, 11 és 13 mm között vanak. Nekem ez elfogadható eredmény. Kár, hogy a 8. antrális tüszőm lemaradt a fejlődésben, nagy szükség lett volna rá! De én már annak is örülök, hogy néha húzódást érzek a petefészkeimben.

Tanár úr megemelte az adagomat, kaptam még egy Pergoverist, így már napi 525 egységet szúrok. Hát nem kevés! Most először érzem meg a hormonokat, enyhe hányingerem van és fájdogál a fejem. Az is lehet, hogy a szteroid okozza vagy az időjárás, nem tudom, de nem érdekel, mert egy a lényeg: 9 hónap múlva szüljem meg a második gyermekünket! ;)
Persze ott motoszkál a fejemben, hogy ez a sok hormon nem tesz jót a minőségnek és sok mindenkinél a minimál adag a nyerő, de bíznom kell Tanár úrban, elvégre napi szinten találkozik hozzám hasonló esetekkel.

Szerdán megyek újra, remélem jó híreket fogok kapni!
Rengeteg petesejt javító cuccot szedtem és hinnem kell abban, hogy ez a kevés tüsző jó minőségű. Drukkoljatok, kérlek!!!

11 megjegyzés:

  1. Hajrá Andi tüszők, hajrááááá!! :)

    VálaszTörlés
  2. Drukkok mennek továbbra is! :)

    VálaszTörlés
  3. Meg mindig tobbnyire elbujva, de azert drukkolok es varom a fejlemenyeket :-)

    VálaszTörlés
  4. Hajrá Andi, gyerünk tüszők, nagyon drukkolok :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Andi ma talaltam rá a blogodra,és félelmetesen hasonlo a történetünk: 4 év probálkozás után ma 2,5 éves a kisfiam(tsmt):) illetve sajnos idén júlisban elveszítettük tesó magzatot 6 hetesen,nagyon drukkolok neked...én is várom ebben a hónapban a csodát :) kitartás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt most nem mondod??? :) :) :) Nagyon drukkolok nektek! Ti jártok lombikra? Majd jelentkezz be, mi újság! :)

      Törlés
    2. Kedves Andi,nagyon sajnálom hogy nem sikerült,pedig direkt nem irtam meg hogy nekem se :( nehogy rosszkedved legyen...belőled merítek erőt....hajrá 2016 :) hajrá spontán terhesség :)

      Törlés
    3. Jaj, de sajnálom. :( Nem adhatjuk fel! Nem létezik, hogy nekünk, akik ennyire vágyunk még egy gyermekre, ne sikerüljön!!!!

      Törlés
    4. Most olvasom az utolsó bejegyzésedet és óriási gratulació :) és valami kapcsolat lehet köztünk mert nekünk is sikerült :) én már voltam dokinál es volt szivhang is...szoval a te babáddal is minden rendben lesz hiszen terhes sorsunk valahogy egyforma :)

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  6. Köszönöm nektek a drukkokat!

    VálaszTörlés