Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. november 8., csütörtök

10. hét: Mától magzat az én Kicsikém



Hétfő óta van kismama könyvem!
Nagyon jófej volt a védőnő. Jó kapcsolatunk lesz, úgy tűnik. 

Legszívesebben mindenkinek szétkürtölném,  hogy várandós vagyok! A hasam már jó nagy, nem nagyon tudom takarni. Szóval szerintem már sokan sejtik. 

Óriási étvágyam van. 

Szülinapomra kaptam egy terhesnadrágot. Nagyon jól jött, mert semmibe sem férek már bele, pedig elvileg csak 2 kilót híztam.   

Éjjelente sokszor kelek fel pisilni. Egyik alkalommal nem tudtam visszaaludni utána. Mosott rongy voltam a munkahelyemen. 
Egyébként a terhestünetek kezdenek már enyhülni, de ez így normális.

Közben meghatottan olvasom, hogy Ördög Nóri is terhes. Ezt eddig is sejtettem,mondjuk. Ő is megjárta a poklok-poklát. Meg is könnyeztem egy kicsit! Ebből is látszik, hogy megéri szenvedni, előbb-utóbb meglesz a jutalom érte! 

Tegnapelőttig nyugodt voltam egyébként, de megint elkezdtem rettegni. Tiszta depi voltam egész nap.
Nehezen tudom elhinni, hogy VÉGRE tényleg SIKERÜLT. Túl sok rémtörténetet hallottam már.

Még egy hetet kell várnom az uh-ra. Nehéz lesz!

Már kéteszer láttam a szívhangot, nem is tudom miért aggódom. 

Hétfőn megyek az első vérvételre pocakosan. Remélem nem ájulok el!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése