Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. november 18., vasárnap

Dühkitörés

Feküdnöm kell, olyan nagyfokú dühkitörésem volt tegnap. Kicsit túlreagáltam a dolgokat. Úgy érzem, senki nem tud itthon megfelelően takarítani rajtam kívül, én meg ugye nem nyúlhatok klórba.
Teljesen kitértem a hitemből, csapkodtam, ordibáltam. Most meg itt fekszem, a hasam feszül és mardos a lelkiismeretfurdalás, amiatt, hogy mekkorát ártottam a babámnak. Remélem még megvan és nincs semmi baja.
Szerdán megyek a kombinált tesztre. Rettegek már megint! Pedig már kezdtem megnyugodni a legutóbbi uh után.

Nagyon sok minden történt az utóbbi időben. Eladtuk a lakást, a munkahelyemen meg rengeteget kellett dolgozni. Nehezen bírom már, jó lesz itthon lenni. Nehezemre esik reggel kelni, mert éjjel sokszor járok pisilni. Van, hogy nem tudok visszaaludni.

Van már egy másik terhesnacim is. A régi nadrágok közül már csak 1 jön rám, pedig továbbra is csak 2 kiló hízásnál tartok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése