Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. november 28., szerda

Kisfiú :)


Izgatottan telik a délelőtt. Táppénzen vagyok, nem láttam értelmét ilyen idegesen dolgozni.

Eljött végre a MINDENT ELDÖNTŐ NAGY NAP.
Kár, hogy nincs itthon egy ultrahangom, mert én legszívesebben minden nap megnézném a bébit, hogy jól van-e.

Sajnos az uh-k boldogító hatása körülbelül egy hétig tart, utána kezdődik az idegbaj.
Remélem a mai kombinált teszt után boldog, kiegyensúlyozott kismami leszek.

Közben a fórumon szóba kerül a vashiány, ami terhesen elég gyakori. Nekem nagyon enyhe, Konc tanár úr a Femibion vasat javasolta. Székrekedést nem okoz, csak néha nem reggel, hanem este tudok vécére menni. Mondjuk erre a Crinone gél is rátehet egy lapáttal. Szerencsére rengeteg vizet iszok, két kávét naponta és minden este gyümölcsöt. Így egész jól elvagyok ezzel a két székrekedést okozó szerrel.

Egyébként kávét nyugodtan lehet inni terhesen, szükség szerint hármat is, erről majd még írok. Persze ez a gyenge változatokra vonatkozik.

Aztán elindulok. A férjem ott vár. Eljött hamarabb a munkahélyéről, hogy ott legyen velem, mert ha netán rossz hírt kapnék, képtelen lennék egyedül hazavezetni.
Nagyon félek... Jaj, csak most az egyszer legyen szerencsém!! Annyira akarom ezt a kisbabát. A neme már nem is izgat, egészséges legyen, ez a lényeg!

Aztán végre eljön a nagy pillanat :)

Az egész úgy zajlik, hogy bemész, vársz pár percet, majd leveszik a vért. 14 órára volt időpontunk, mi már félkor ott voltunk szerencsére, mert ki kellett tölteni egy űrlapot is. Nem sokkal ezután behívtak uh-ra.

A Hajdú doktornő nagyon gyorsan megnyugtatott, egyből mondta, hogy "Gyönyörű!". Onnantól már tudtam, hogy nem lesz gond. Nagyon alaposan megnézte a bébit. Rákérdeztem a nemére is, megmondta, hogy KISFIÚ de azt is hozzátette, hogy csak 70%-os a becslés. Én már tudtam, hogy ez a becslés 100%-os, mert ő nagyon ritkán téved.

Az uh végén mondta, hogy biztos benne, hogy a vérvétellel nem lesz semmi gond, tehát teljes nyugalommal vártuk az eredményt. Talán 1,5 óra telt el (az összesen ott töltött időre gondolok), mire behívtak egy másik csajjal együtt egy szobába és közölték, hogy minden rendben van.

Az uh hasi volt, de mondta a doktornő, hogy abban az esetben ha pici a magzat, akkor kénytelen hüvelyivel megnézni. Ez a kérdés engem nagyon foglalkoztatott előtte, de nem találtam értelmes magyarázatot a google-ban.
Kaptunk egy jó hosszú dvd-t is, amit itthon megmutattunk a családnak és egy 4d-s képet is a bébiről. Annyira szép a mi kis picurink!

A bébi 71,4 mm.
Nyakiredő: 2,2.
Down esély: 1: 1045-höz.
Edwards: 1:110 364
Patau: 1: 194 662

Most már nincs okom aggódni. Végre élvezhetem kismamaságot!

Kénytelen vagyok a rózsaszín vonalzómat és avataromat kékre cserélni. Eddig rózsaszín mámorban úsztam, de egyáltalán nem zavar, hogy kisfiú lakik bennem.

Megérte elmenni erre a tesztre, igaz nem olcsó mulatság. Inkább fizetek, mint hogy hasba szúrjanak! Persze, az sem mindegy, hogy hová megy az ember lánya. Én tudtam, hogy a Hajdú doktornő vérprofi, így minden szavát elhittem.

Kedves gyermekáldás előtt álló lányok!
Nagyon remélem, hogy ti is minél hamarabb megtapasztalhatjátok ezt a hatalmas boldogságot! Merítsetek belőlünk erőt, ha nekünk sikerült több év szenvedés után, akkor előbb-utóbb nektek is fog! Kitartás!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése