Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. november 9., péntek

Megvan a kombinált teszt időpontja :)


Bejelentkeztem a Hajdú Krisztina doktornőhoz az Istenhegyi magánklinikára. November 28-ra kaptam időpontot a kombinált tesztre. Nagyon sokan mennek hozzá, időben kell bejelentkezni.
Itt aztán tényleg ki fog minden derülni. Bele se merek gondolni, mi van akkor, ha beteg gyerek lakik bennem.

Nem vagyok hajlandó hasba szúratni magam( amniocentézis), mivel 1%-os vetélési esélye van. Sosem tudnám magamnak megbocsájtani, ha egy egészséges magzatot emiatt veszítenék el. Egy profi szakember ultrahanggal meg tudja állapítani, hogy minden rendben van-e a babával. Ráadásul vérvétel is lesz, ami kimutatja, hogy hány százalékos esélye van a Down-szindrómának, de vizsgálja az Edwars és a Patau kórokat is. Elvileg a kombinált teszt eredménye nem száz százalékos, de én vakon bízom a Hajdú doktornőben.
Az viszont nem tetszik, hogy előbb a vért veszik le, tehát ha esetleg baj van, akkor ugrott 30.000 forint. Na mindegy, nem vagyok ennyire negatív.
Itt a baba a pocimban és itt is lesz júniusig. Kész!  

Sajnos ismét két hét fog eltelni két uh között, idegbajos leszek a várakozás miatt.

Ma nyomást érzek a hüvelyemben, remélem nem a Crinone akar távozni egy adagban. Mindjárt kijön valami érzésem van.

Szerencsére a lányomk a fórumról megnyugtatnak, hogy nő a méhem, emiatt érzem ezt.

Egyébként ma kicsit megnyugodtam, mert tegnap óra nehezen veszem a levegőt. Ez is egy bombabiztos tünet,  :wink::wink:  utánanéztem. Sajnos leginkább a harmadik trimeszterre jellemző, amikor a baba nyomja a belső szerveket, de sebaj ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése