Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. december 20., csütörtök

AFP

Ünnepi lázban égek és nagyon be vagyok havazva. Én készítem a legtöbb ajándékot és ez sok idő. 

Persze, nagyon nagy öröm, hogy idén pozitív tesztekkel, pocakos fotókkal és uh képekkel vannak tele az általam készített naptárak :)

Ma délután megyek uh-ra és AFP-re.
Kicsit aggódom megint, de csak nem lesz baj. Izgatottam várom az uh-kat még mindig, mert csak akkor vagyok nyugodt, ha tudom, hogy minden rendben van odabent, de persze továbbra is tartok a rossz hírektől.
 

Szerencsére minden szuper, jól vagyunk. Gyermekem megint 1 nappal időseb, ismét át kell állítanom a vonalzómat. Kaptunk képet a fütyiről és a két szép golyóról :) Doktor úr azt javasolta, hogy tegyük a karácsonyfa alá. Hallgatni fogunk rá ;) Hány éve várom már, hogy egy pozitív teszt, vagy egy uh fotó mosolyogjon a fa alatt! Végre teljesült ez az álom! Hatalmas boldogság ez!

Az AFP eredménye különösen nem izgat, mivel köztudott, hogy ez egy elavult vizsgálat. Annak ellenére, hogy a kombinált teszten minden rendben találtak, a doktor úr azt javasolta, hogy ne hagyjuk ki.
Persze a vérvétel parám miatt jó lett volna megúszni.
Egyébként egy újabb jó pont a dokimnak, hogy sikerült enyhitenie a vérvételes félelmeimet. Mielőtt levette a vért, meglátta a csokit a kezemben és megkérdezte, minek ez. Elmondtam neki, hogy csak akkor nem ájulok el, ha ezt megeszem a leszívás után. Addig mosta a fejemet azzal, hogy ez pszichés, csak bebeszélem magamnak, stb, hogy elérte azt hogy ne egyem meg a csokit és nem is ájultam el. Fogalmam sincs, hogy csinálta, mert eddig ez senkinek sem sikerült. Remélem a szülés alatt is így tud majd rám hatni :)

Babám már 152 g-os és koponyavégű fekvéses :) :) :) Ha így marad, akkor minden esélyem megvan a természetes szüléshez. Persze, még megfordulhat, mert sok helye van, de én hiszek benne, hogy nem lesz szükség a császárra. 
Nem is tudom, hogy lettem ennyire császárellenes hirtelen. Biztosan a terhességi hormonok hatása. Eddig azt hirdettem, hogy sokkal biztonságosabb császárral szülni, most meg már hallani sem akarok róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése