Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. december 26., szerda

Gondok már megint


Érthetetlen, hogy miért nincs már vége a problémáknak. Gondtalan terhességet akarok!!!
Tegnap óta egy ponton szúr a hasam, nemtom mi a szösz ez. Remélem, csak a szalagok nyúlnak.
Már kezdtem elhinni, hogy minden a legnagyobb rendben van.
Azon gondolkodtam, hogy bemegyek az ügyeletre, de aztán nem tettem. A dokim azt mondta hogy csak akkor menjek ha nem tudok kiegyenesedni a fájdalomtól vagy ha vérzek.Őt most nem tudom hívni, mert külföldön van.
Remélem nincs gond a babóval. 
Holnap reggel első utam a Brendon-ba vezet, hogy megvegyem a szívhang hallgatót. Eddig bírtam...
A nyugalmam fontosabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése