Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. december 27., csütörtök

Megvan a szívhang hallgató :)

A Brendonban nem volt készleten, így az Elefániban vettem meg az angelsounds szívhang hallgatót, ami egy nagyon okos döntés volt.
Tegnapra már enyhült a fájdalom. Szerintem leginkább amiatt fájt, hogy karácsonyozás közben majdnem leejtettem a kamerát, de még időben elkaptam. Lehet meghúztam magam.

Sikeresen megtaláltuk a Pici szívecskéjét. Le is számoltuk, 140-et vert, tehát biztos ő volt. Szóval jól van:)

Ráadásul ezzel a kütyűvel fel lehet venni a baba és a mama szívhangját is! A használati utasítás azt javasolja, hogy a várandós anya vegye fel a saját szívdobogását és játssza le a babának, amikor nyűgös( szülés után, persze), mert megnyugtatja. Szóval, nekem mindenképp megérte! Ráadásul elszámolható egészségpénztárra, így jövőre visszakapom adóban a 20%-át.
Kicsit nyugodtabb vagyok most, mert bármikor le tudom csekkolni a babámat :)

Ultrahangra legközelebb 16-án megyek. Ott megkérem majd a dokit, hogy ellenőrizze a méhszájamat is, mert most emiatt parázok. Ugyanis jobb időben kideríteni hogy nincs-e nyitva, mert akkor infuzióval vissza lehet tartani a szülést. Na, de miért is gondolok én ilyenekre????? Persze, ez a hasszúrka nem hiányzott.

2 megjegyzés:

  1. Persze nem lehetett várni a hazaérésig... rögtön a kocsiban ki kellett próbálni a kütyüt :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, tényleg!

      Ez az apróság teljesen kiment a fejemből :)








      Törlés