Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. augusztus 17., szombat

3 hónapos törpicsek :)

Szerdán megdupláztuk végre a születési súlyunkat! Balázs 5300 grammos volt :) Hosszra 60 cm körül van.

Sajnos beigazolódott a Dévény tornán is az enyhe fokú hipotóniája, így most hetente járunk. Anyagilag eléggé megterhelő, de ez van... Egyelőre nagyon nem szereti, végig ordítja az egész foglalkozást és én meg amiatt rettegek, hogy kijön a sérve :(

Az elmúlt napokban roppant nyűgös volt: 20 percet aludt csak egy huzamban, semmi sem volt jó neki, szinte egész nap ordított. Nem tudom, hogy ez a hidegfront vagy a növekedési ugrás miatt volt, mindenesetre nagyon kemény napokat éltünk át. Ráadásul az éjszakák sem változtak, hiába vetettem be mindent, 3-4 óránként kelünk. Egy hétig délután 5-től nem engedtem aludni, de nem működött, végig sírta a fürdésig tartó időszakot és éjjel meg ugyanúgy ébredt. Kipróbáltam az "Álometetést" és a "Láncetetést" is, de a megszokott időpontjaiban ugyanúgy felkelt. Nem akarom én, hogy átaludja az egész éjszakát még, megelégednék azzal is ha csak egyszer kelne. Jelenleg 23-24, 2-3, 4-5 között kel, pedig esténként jó nagy adag táppal etetem, nem is anyatejjel. Elvileg az anyatejet gyorsabban emészti meg a baba, táppal többet kellene kibírnia.
Az éjszakai etetések most már gyorsan zajlanak. Ha nem fejnék, akkor 15 perc után le is tudnék feküdni. Már nem próbálok ilyenkor szoptatni, mint az elején. Nem is bírnék már órákat fent lenni.

Az esti altatás szerencsére flottul megy. Fürdés után etetés, majd 5-10 perc séta a gyerekkel a vállamon amíg büfizik majd lerakom a hasára és egyből elalszik. Várok egy-két órát és visszafordítom, nem merem hason altatni a bölcsőhalál veszélye miatt, hiába van hiperszuper légzésfigyelőnk. Természetesen napközben sokat teszem hasra és a babakocsiban is úgy altatom, mivel elvileg ilyenkor a bébik nem alszanak olyan mélyen hogy veszélyben legyenek.

Továbbra is fejek éjjel nappal, de 5 decinél több tejet nem tudok magamból így sem kipréselni. Pedig azt mondtam, hogy Balázs 3 hónapos korában abbahagyom, most mégis ki szeretném bírni a hozzátáplálásig, amit egy hónap múlva szeretnék elkezdeni.

Napközben egyre többet elszórakozik a járókában a bébi tornázóval, de bejön neki az is, ha a pelenkázóra rakom, felé hajolok és beszélgetek, játszom vele. Ha egyik sem működik, akkor berakom a kenguruba( tudom, nem egészséges, de már kinéztem egy Mei Tait) és sétálok egyet, vagy csak simán a vállamra rakom és úgy teszünk egy kört, de a babakocsizás is működik úgy hogy lehajtom a mózes felső részét hogy kilásson közben.

Mostanában sokat nyáladzik. Remélem nem a foga jön még.

3-as méretű pelenkára tértünk át. Eddig Pampers Premium Care-t használtunk, ami nagyon jó volt, de az Active Baby már nem bizonyult ilyen hatásosnak, mivel nem szívta fel a híg székletet. Legalább megtudtam milyen, amikor nyakig kakis a baba. Vettem 3-as Libero Baby Softot, ami eddig jónak tűnik.
A legfőbb baj az, hogy a 2-es már kicsi, de a 3-as méret még nagy.

Az én hajam még mindig iszonyatos mértékben hullik. Vajon meddig fog ez tartani? A fejbőröm meg korpás, pedig eddig nem volt ilyen gondom

Túl vagyunk Balázs első babazsúrján is, kishaverja 1 éves lett :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése