Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. augusztus 7., szerda

Kontroll a Jánosban


Iszonyatos nagy ma a hőség, aludni is alig tudtam az éjjel. Pont délre kaptunk időpontot a János kórházba, hogy megnézzék minden renden van-e Balázzsal amióta felborult a babakocsi.

Imádom ezt a kórházat: nem kellett várakozni, időben sorra kerültünk. Most már bánom, hogy nem itt fogják műteni Balázst... Még egyik osztályban sem csalódtam. Voltam ugyebár a meddőségin, a szülészeten, a diabetológián és a gyermek traumatológián is. Nem is értem miért szidnak sokan olyan kórházat ahol nagytudású, emberséges szakemberek dolgoznak. Fel vagyok háboródva!

Sajnos megerősítették az enyhe fokú hipotóniát, de nem vészes a dolog, tornázni kell egy kicsit. Nemsokára megyünk Dévény-tornára, ami majd remélhetőleg helyrehozza.

Olyan jó volt kicsit nosztalgiázni: elmentem a szülésfelkészítő épülete előtt, a meddőségi és a szülészet előtt is :) Mutattam is a kicsi fiamnak hogy hol született. Imádok ott lenni, persze csak akkor, ha senki sem beteg.

A tejem nagyon megcsappant. Már csak jövő hétig szeretnék három óránként fejni, kicsi törpim három hónapos koráig. Már nem görcsölök emiatt, tudom, hogy nem attol vagyok jó anya, hogy szoptatok-e vagy sem. Én úgy érzem mindent megtettem. Anyukám is körülbelül ennyi ideig szoptatott engem- vissza kellett mennie dolgozni- és én mégsem vagyok beteges. A nátha is ritkán talál meg, de a súlyosabb betegségek, mint a bárányhimlő vagy a mumpsz is messziről elkerültek annak idején.

Nem adnám fel, ha szopizna Balázs, de így, majdnem kizárólagos fejéssel, embertelen meló. Semmi másra nem jut időm, pedig szertnék már főzni és többet sétálni, csavarogni Balázsal ehelyett.

Egyébként újra iszom a szoptatós teákat és úgy néz ki, kezd több tejem termelődni. Annak idején, azért hagytam abba a tea ivást, mert azt hittem, ettől fáj Balázs hasa, de most már tudom, hogy nem laktózérzékeny a drágám, mivel megjött időközben az Istenhegyiről a laktózintolerancia teszt eredménye.

Még nem kiabálom el, de úgy néz ki, kakára most bevállik a Babamosoly tea. Amióta kamillával együtt issza, minden nap eredményes. Én is kipróbáltam és az én székletem is majd minden napos most már :)

Ebben a szerkóban voltunk a Jánosban és a doktornő olvadozott, hogy milyen vagyány benne Balázs:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése