Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. augusztus 31., szombat

Megérkezett a Mei Tai

Megérkezett végre az Amazonas Mei Taiom. Gyönyörű! Nagyon szép, mindkét oldala használható, egyik sima barna, másik pedig csíkos, mint a képen:


Egyelőre még nem igazán tudok véleményt mondani róla, mert csak kétszer volt rajtam. Az biztos, hogy nem olyan kényelmes mint egy kenguru, de nagyon egyszerű felkötni. Első alkalommal az volt az érzésem, hogy Balázs ki akar belőle csúszni, másodjára meg olyan szorosra sikeredett, hogy majdnem megfulladtam a Tescoban. Biztos jó dolog, de még el kell találjam a kényelmes kötési módot. Már most kijelenthetem, hogy megérte a pénzét, mivel nyugodtan tudtam nézelődni a boltban, jókat aludt rajtam Balázs. A hordozóban nem érezte jól magát. Ahogy felébredt, rohanni kellett a kasszához.

Sosem gondoltam volna, hogy én valaha magamra fogom kötni a gyerekemet! Annyira távol állt hozzám ez a természethez közeli állapot és tessék, most én is lelkes híve lettem :) A férjem jókat mulat rajtam, mert ő nem egyszer hallotta, amikor megszóltam a hordozós anyukákat. Hogy miért? Nem tudom megmagyarázni...

A háztartási munkákat sajnos nem tudom benne elvégezni, sőt, még le sem ülhetek, amíg nem alszik el benne a Balázs, pedig pont emiatt vettem meg. A fejés továbbra is kitölti az egész napomat, de a mei-taiban még ezt sem tudom megtenni ugyebár..Jó lenne, ha már nem kéne ennyit fejni, emiatt gondolkodom a hozzátáplálás elkezdésén már a 4. hónapban. Tele van a hűtő akciós bébikajákkal és italokkal. Úgy döntöttem, nem fagyasztgatok, mert nem tudok bio vagy háztáji gyümölcsöket venni Nincs időm pepecselni velük és a mélyhűtőm is kicsi. Az Avent pároló és turmixgépért meg soknak tartom a 30 ezret. Ha Balázs szopizna, akkor csak 6 hónapos korában kezdeném el. A hozzátáplálás kapcsán már elkezdtem nézegetni az etetőszékeket is. Hát, mit ne mondjak, jó drágák! Elképzelhető, hogy használtan fogom beszerezni.

Balázs egyre többet magyaráz édes babahangon, mosolyog, de hangosan még nem kacagott. Nagyon várom már! Majd megenném, olyan cuki, amikor magyaráz és mosolyog. Próbáljuk fényképezni, videózni ilyenkor, de a kütyük már most annyira érdeklik, hogy azonnal abbahagyja a mosolygást és érdeklődve figyeli a feléje irányított tárgyakat.

Egyre jobban zavar, hogy szülés óta fájnak a lábaim. Terhesen nem volt különös gondom velük, persze akkor is éreztem némi fájdalmat, de azt hittem, hogy a plusz 8 kg miatt. Gyanús, hogy most sem esik jól sokat állni és a visszereim színe is erősebb lett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése