Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. augusztus 24., szombat

Az első laza éjszaka

El sem tudom hinni, hogy Balázs  tegnap 20.30-tól 4.22-ig, majd 5-től 9.30-ig aludt! Remélem megtartja jó szokását :) Szerdán még álmomban sem gondoltam volna, hogy hamarosan ilyen jó éjszakánk lesz. Kisfiam hiába evett éjjel 1-kor,  háromkor ismét felsírt. A szabin lévő férjemet küldtem be hozzá, de feleslegesen, mivel semmi sem volt jó neki, még enni sem kért és addig ordított amíg meg nem jelentem. Természetesen ott aludtam vele a kanapén. Cukorfalat! Napról napra jobban szeretem!

Hiába van most itthon a férjem, továbbra sincs időm semmire. Balázs egyre többet igényli a társaságomat és egyre kevesebbet alszik napközben. Ez persze egyáltalán nem baj, csak hát valakinek a házimunkát is el kellene végeznie...

Végre megkaptam a Tgyást, habár most többet küldtek és kérik, hogy utaljam majd vissza. Marhára nem értem ezt a fejetlenséget! Fizethetem a tranzakciós adókat és az átutalási költségeket az ő figyelmetlenségük miatt. Felháborító!

Megérkezett a Kriotól is a köldökzsinórvér lefagyasztásának eredménye. Pozitív az anyai vérben az anti-CMV IgG! Jó lenne tudni, hogy milyen fertőzés okozhatta. Szép kis nap! Szerencsére a Krio elfogadta az eredményeket, a tárolást ez nem befolyásolja.

Tegnap voltunk Dévényen. Balázs nyaka rengeteget javult. Ha így haladunk, akkor nem kell hetente járnunk.

Hármas pelusra tértünk át, mert a kettes kicsinek tűnt, de ebből meg kifolyik a kaki. Lehet korai volt a váltás. (Pampers Premium Care-t és Active Baby-t használtunk eddig, az utóbbi annyira nem jön be, mivel nagyon műnek érzem. )Nem értem, hogy miért híg még mindig Balázs széklete.
Másfél hónappal ezelőtt, a védőnő azt mondta, hogy ez nem gond, de akkor még nagyon kicsi volt. Vajon  milyen kell legyen egy 3 hónapos baba széklete? Hétfőn a tanácsadáson megkérdezem majd az orvost.

Én továbbra is szedem a vitaminokat, folytatom a Hippes kismamaitalt, az Omega 3-at, illetve kétnaponta a kálciumot, C-vitamint, vasat, mert van egy kis vashiányom. A hajam ennek ellenére továbbra is hullik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése