Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. szeptember 3., kedd

Lejárt a szabadság...

Papírforma szerint, a férjemé, de valójában az enyém is. Élveztem nagyon, mert volt olyan éjszaka, hogy a férjem átvette Balázst és én végre kialudtam magam, talán 8 órát is sikerült egyszer. Csodálatos volt :)

Sajnos kezdünk betegek lenni. Én a torkomat érzem, pedig 2 éve nem voltam beteg, Balázs meg tegnap óta nagyon gyanús. Ma kétszer orrszívóztam a nóziját és többször mértem a lázát,de nem szökött fel. Aggódtam az éjszaka miatt, hogy felmegy a láza és nem fogok tudni róla. Kézrátétellel ellenőriztem, mert nem akartam feleslegesen felébreszteni, de szerencsére nem volt gond, sőt, 5.30-ig aludt :) Remélem nem a küszöbön lévő betegség miatt! Olyan nyűgös szegénykém!
Vettem neki Cebiont meg Sterimar orrspray-t. 10 C-vitamin cseppet adok neki ezentúl minden nap. Nem tudom, hogy a vitamin, vagy valamilyen növekedési ugrás miatt van, de ma dupla annyit evett, mint máskor. Mondjuk a 15. hét körül nem nagyon hallottam növekedési ugrásról.

Úgy nézz ki, megtaláltam az ideális etetőszéket. A mellettünk lévő településen adják el 8500 forintért. L. Rossi a márkája, színben beillik a képbe és több fokozatban dönthető. Remélem jó választás lesz. A képen nincs rajta, de van tálcája és biztonsági öve is.



És ha már babakelengye, akkor le kell írnom a legújabb felfedezésemet. Vettem tápszeradagolót, amibe éjszakára be van készítve 3 féle táp:  féladag, kisadag, nagyadag. Beszereztem egy termoszt is, amiből egyszerűen csak hozzáadom a vizet és már kész is a kaja. Szerencsére nem sokszor használom, mert éjjel mindig van lefejt tejem, de majd a későbbiekben hasznos lesz.
Még a cumisüveg szárítómról sem tettem eddig említést, pedig imádom. A frissen sterilizált dolgokat eddig pelenkára tettem, amit mosni, vasalni kellett, de ezt elég csak egyszerűen forró vízzel leöblíteni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése