Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. szeptember 24., kedd

Túléltük az éjszakát


Túléltük az éjszakát. Egy darabig kézzel ellenőriztem a homlokát, de nem éreztem sokkal melegebbnek mint előtte, így békén hagytam a lázméréssel. Éjfélkor evett egy kicsit és édesen aludt tovább. 4-kor keltett, evett rendesen, de nem akart visszaaludni. Láza 38.2 volt, kapott kúpot megint. 6 körül aludt el, én 7-kor, de 8-kor ismét ébresztett. Hula vagyok! Szopizni reggel nem akart, de legalább cumisüvegből evett rendesen.
 

Közben utánaolvastam, hogy 10-ből 1 gyereknél fordul elő láz a 2 oltás együttes beadása esetén. Nem is tudom, miért mondta az orvosom, hogy az új oltóanyagoknál ez nem fordulhat elő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése