Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. szeptember 12., csütörtök

Átaludtuk az éjszakát :)


Juhééééééééééééj, Balázs átaludta az éjszakát! Tegnap 20.30-tól  ma reggel 6.40-ig durmolt :) Ilyen kipihenten ébredt:


Tegnapelőtt rekordot döntöttünk a napközbeni alvással is: délután 4-től este 10-ig aludt, aztán én ébresztettem, hogy megetessem. Rettegtem az éjszakától, de szerencsére csak egyszer kelt.

Rászoktunk a vízcsobogásos relax zenék és különböző nyugtató babazenék hallgatására a nappali alvások közben, de nem hiszem hogy emiatt aludt ilyen hosszasan.

Tegnap újabb hasznos dologról szereztem tudomást a fogorvosnál. A fogászati röntgent nem árt az anyatejnek! Nem kell lefejni és kidobni utána! Balázzsal voltam, nagyon jól viselkedett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése