Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. szeptember 29., vasárnap

Gyorsan telnek a napok

Balázs éjszakái továbbra sem javulnak a nagy átalvás óta. Sokszor hajnalban, etetés után alig akar visszaaludni, kitartóan mosolyog és játszani szeretne. Olyan nehéz ellenállni neki! Ilyenkor soká alszik vissza. Érdekes, hogy ez csak akkor van, ha hajnal 5 körül ébred, az éjfél és 4 körüli időszakokban ez nem történik meg.
Tegnap már nagyon ki voltam purcanva. Mintha megérezte volna, mert most hagyott aludni: 0.47-kor, 6-kor és 7.30 körül kelt, amikor a férjem átvette én meg  9-30-ig aludtam VÉGRE! Már kettőig nem láttam. A héten viszont olyan is volt, hogy háromszor kelt, nem lehet ezt kiszámítani!

Balázs arca tele van fehér pöttyökkel, valószínűleg anyatejes kiütések. Az orvos nem foglalkozott velük. Nem hinném, hogy a fürdető vagy a mosószer okozza. Már nem csak gyógyszertári kenőccsel fürdetjük, hanem Rossmannos Babydream levendulás babafürdetővel is. Olyan nyugató az illata! Bevált a Rossmannos Sensitive Babydream babaolaj is. A mosószer továbbra sem változott: Dreft Baby és Silan Sensitive. Még mindig külön szennyesben gyűjtöm a ruhákat, külön mosom őket és vasalok...egyelőre..

Balázs újabban szeret a rácsvédőhöz bújni. Tegnap néztem is egy nagyot: bébihajjal volt tele :) Először kosznak néztem. Nagyon kopasz lett a drágám, remélem hamarosan visszanő a hajacskája!

Imádom az elektromos mellszívómat, kár, hogy eddig nem vettem meg! Szóval, még mindig nem hagytam abba a fejést :)

Továbbra is úgy érzem sokszor, hogy mindjárt megjön. Pár napja meg elég sárgás a betétem, szerintem ez már ennek a biztos előjele 

Pénteken végre megérkezett anyukám, már nagyon vártam. Itt lesz egy hónapig. Jól jön egy kis segítség. Elmegyek majd bőrgyógyászhoz, fogorvoshoz és sok olyan helyre, ahová mostanában nem tudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése