Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. szeptember 14., szombat

Hozzátáplálás indul

Valójában 17-én akarom elkezdeni (Balázs 4 hónapos korában) de már mától adom neki az almalevet, hogy szokja az új ízeket, meg gondolom ez így sokkal kíméletesebb a gyomrának is.

Hogy miért akarok hozzátáplálni ilyen korán? Egyszerű a válasz: nem szopizik és én 4 hónapja fejek... Már nem bírja a kezem, bevallom, sürgetni akarom a dolgokat. Ráadásul a barátnőm- akinek tápos a babája- is ekkor kezdte.

Aztán ott van Balázs súlya is, ami nem nagyon gyarapszik az itthoni mérleg szerint. Hétfőn megyünk oltásra, mérésre, kíváncsi vagyok, mit mond majd a doki. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy a súly duplázása után leáll a hízás, de én azért aggódom egy picit. Hátha a szilárd étel meglendíti egy kicsit.

Azt viszont nem tudom, hogy hány kanál almalevet adhatok neki. Hipp bio almalé+ édeskömény italt vettem neki. Fél literes az üveg és csak 3 napig tárolható. Valószínűleg én fogom meginni a javát...Csütörtökön már remélem a Hipp bio almát is el fogja fogadni :)

Egyébként a múltkori átaludt éjszaka óta romlott a helyzet, megint kétszer kel. Nem tudom, mi az oka. Megint a fogacskákra tippelek, amik azóta sem bújtak elő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése