Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. május 12., hétfő

Harcban az idővel

Nem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz lesz ez a mászós időszak. Az elején még élveztem, nyugodtan csináltam a dolgomat, de most már ez egyre esélytelenebb. Balázs felmászik az emeletre, a lábtartóra, lassacskán a kanapéra is, tehát mindig a nyomában kell lenni.

Esténként nehezen megy az altatás, főleg akkor, amikor kétszer alszik napközben, sajnos ezek a frontok sokszor elálmosítják. Ilyen bolondos tavasz már rég volt, nagyon nem vagyok jó passzban a sok eső és borongós idő miatt. Nem csak a gyerekekre van ez rossz hatással, hanem rám is. Továbbra is a mi ágyunkban etetem esténként, csak most már nem megy olyan könnyen az átvitel a saját szobájába. Sokszor felkel közben és olyankor kénytelen vagyok köztünk altatni. Amikor sikerül átvinnem sincs mindig nyert ügyem, mivel ilyenkor az éjszaka kelős közepén sír fel keservesen, szemrehányóan követelve, hogy azonnal vigyük a mi ágyikónkba :) Hiába, én rontottam el, amikor elkezdett pár hónappal ezelőtt újra kelni éjjel és a saját kényelmem érdekében a mi ágyunkba hoztam etetni. Persze, én ezt egyáltalán nem bánom, mert nagyon élvezem az összebújós altatásokat és továbbra is az van előttem, hogy ki kell használni ezt az időszakot, 10 évesen már úgy sem akar velem aludni. Ezzel csak az a gondom, hogy esténként sem jutok internet közelben, napközben meg nem tudok, mivel Balázs egyből ki akarja sajátítani a gépet, ahogy meglátja a kezemben. Közben szerkeszteni kéne az első évének a filmjét, de csak éjjel van időm, tehát esélytelen lesz levetíteni a szülinapi partin, ami idén szombaton lesz, szerencse, hogy pont aznap van május 17-e. Rengeteget kell készülnöm még, igaz a tortát megrendeltem most, nem én sütöm, mert nem merem bevállalni, hogy pont olyanra sikeredjen, mint a dekoráció. Cupcakes-eket, Cake Pops-okat, linzert azért sütni, illetve dekorálni fogok.
Szóval, a lényeg az, hogy amióta Balázs felállt és elkezdett mászni, pakolni, semmire sem jut időm, mert nem lehet mindent alvásidőben megcsinálni. Reggeltől-estig csak pakolok szinte, vasalásra sem jut már nagyon időm. A tornát heti 3-4x azért még csinálom, a súlyom 65 kg. körül van.

Balázzsal voltunk ma tanácsadáson, megcsinálták az egy éves státuszt is: 8430 g és 75 cm. Egyúttal megkapta az első bárányhimlő elleni oltást is, ami egyelőre nem okozott neki gondot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése