Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. május 4., vasárnap

Keresztelő

Április 26-án Balázs keresztény lett. Remélem jó katolikus lesz belőle, megpróbálom majd úgy nevelni. Nem járunk rendszeresen templomba, de esténként általában imádkozom. Nagymamám tanított meg jó pár imát nekem és ezeket mindenképpen szeretném majd Balázsnak továbbadni.


A keresztelő vidéken volt a kedvenc papunknál akinél esküdtünk, az utána következő ebéd pedig apukám házában. Nagyon sokat dolgoztam, én sütöttem minden süteményt és a tortát is, így a fáradtság miatt kissé kibuktam a férjemre többé-kevésbé indokolatlanul. Most már mindenki tudja, hogy a házasságunk nem igazán felhőtlen. Ez van! Persze azóta minden rendben van közöttünk, próbálok én is megértőbb lenni a dolgozó, pénzkereső, fáradt férfival, aki munka után nem mindig képes szerető férjként viselkedő a gyerekkel otthon lévő feleséggel, akiről elég nehéz elképzelni külső szemmel, hogy egész nap meg sem áll. Én komolyan mondom, nem tudom mit rontok el, miért van az, hogy sosem érek rá. Miért nem jut időm semmire, főleg nem magamra és a legnagyobb bajom pedig az, hogy szerintem Balázsra sem. Le kéne adni már ebből a maximalizmusból, le kéne tojni a rendetlenséget, a vasalatlan ruhákat, a mosatlan edényeket és el kéne kezdeni élvezni ezt a csodálatos korszakot. Balázs úgy is mindent kipakol, most már szinte mindent elér, szépen lépeget a bútorok között így egyre több dolgot vesz górcső alá. Megmutattam neki, hogy kell lépcsőt mászni, azóta persze állandóan felmenne rajta, a puszikat viszont hiába mutatom neki, azokat semmiképpen sem utánozza. A "ne" szót viszont egyre tudatosabban használja, főleg akkor, amikor nem akar már többet enni.
A szertartás alatt a kisfiam úriemberként viselkedett, egy szót sem szólt még akkor sem, amikor a vizet a homlokára öntötte az Atya.
Egyébként tényleg jóban vagyunk most, annyira, hogy a férjem úgy döntött, nem védekezünk többet, jöhet a kistesó :) Bírni fogom vajon két gyerekkel? Kénytelen leszek lemondani a tiszta lakásról :)

Íme néhány kép az alkotásimról:



A tortám sajnos nem úgy sikerült, ahogy gondoltam, mivel a krémet itthon csináltam meg. Egész nap nem volt hűtőben, pedig összerakás előtt le kellett volna hűteni. Emiatt elcsúsztak a szintek és a fondantom nem feküdt rajta úgy ahogy kell.
Örök hálám Kiskuktának, akitől vettem a bátorságot, hogy kísérletezzek a fondant készítéssel, a mesés csokitortáról pedig nem is beszélve, ami dobos torta krémből és kakaós tortalapból állt. Ilyen finom tortát én még nem tudtam soha sem készíteni. Minden vendég el volt tőle ájulva!
A marcipánbabát is én készítettem, Kínából rendeltem hozzá a szilikon formát, a virágokhoz meg fondant nyomókat. Sokkal olcsóbb mint Magyarországon, persze akkor, ha nem kell érte áfát és vámot fizetni. Én a Banggod-ról rendeltem, 2 hét alatt ideért ingyenes házhozszállítással :)

2 megjegyzés: