Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. május 21., szerda

Szülinapi party

Szombaton megünnepeltül Balázs első születésnapját. Igazi babazsúrt szerveztünk megfelelő dekorációval és viszonylag sok vendéggel. Nem mindenki tudott eljönni, de így is voltunk egy páran: 10 felnőtt, 5 gyerek és mi hárman. Eredetileg a kertben szerettem volna tartani a bulit, de sajnos május első fele nem éppen a jó időről volt híres. Szombaton pont nem esett. de nem volt elég meleg ahhoz, hogy kint terítsek meg.

Az ünnepelt nagyon jól viselte a társaságot, egyáltalán nem zavarta a sok ember, jól érezte magát. Élvezte, hogy mindenki körülrajongja :)

A tortát, mely eredetileg a dekorációra kellett volna hasonlítson, rendeltem. Nem lett volna időm megsütni és nem is mertem bevállalni. Utólag azt mondom, kár volt közel 11.000-et fizetni érte, mert nem igazán lett olyan, mint a dekoráció és ízben is messze elmaradt az igazitól. Szerintem és mások szerint is, az amit én készítettem a keresztelőre, finomabb volt.





Sütöttem most is cupcaket, linzert és újdonságként cake popsot, azaz sütinyalókát. A receptet a Cuppcake bloggról szedtem le, Istenien finom lett, de sajnos nem tudtam őket olyan igazán szépre csinálni. Ennek egyszerű oka volt: nem vettem olyan  csokibevonatot, mint amit a blog ajánlott.

Balázsnak készítettem egy saját túrótortát is, amit kedvére pacsmagolhatott, de természetesen kapott a csokitortából is.

Mostanában rengeteget nosztalgiázunk a tavaly ilyenkor történt eseményekről. Csodálatos élmény volt a szülés, nagyon boldogok voltunk az elején, de aztán kezdődött a sok aggodalom, a szenvedés a szoptatással, a depi amiatt, hogy nem akar szopizni, a félelem a légzésfigyelő riasztása miatt, meg amiatt, hogy nem akar hízni, na meg a rengeteg nemalvás. Mindenesetre alig várjuk, hogy ezeken a dolgokon újra átessünk :)

2 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Balázst, nagyon klassz bulit csináltatok neki! :) Megkérdezhetem, hogy a dekorációt hol szerezted be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Lassan ti is ünnepeltek :) A dekorációt innen rendeltem: http://www.unnepekaruhaza.hu/

      Törlés