Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. augusztus 28., csütörtök

Rosszulét a vérvételen és Szabó Szigfrid a megmentő :)

A mai napon úgy gondolom, kisebb csoda történt velem :) Nincsenek véletlenek, ebben biztos vagyok!

Szóval, délután 5-re mentem a Centrum Labba egy újabb vérvételre. Előkerestem a 2009-es vérvételi papírjaimat és kiderült, hogy levetettem az Anti-Tpo-t, de mivel jóval később lett kész mint a többi, nem mentünk el érte, valahogy megfeledkeztünk róla...Magyarul, még az is lehet, hogy autoimmun pajzsmirigy betegségem( Hashimito) van, persze, ennyire azért nem vagyok negatív, majd szombaton kiderül. Kértem az Anti-TG-t is, hogy biztosan ki lehessen ezt zárni, illetve tesztoszteront, DHEA-S-t és egy újabb TSH-t is, hátha a múltkor csak tévedtek a 3,57-es értékkel. Tudom, két hét alatt nagy csoda nem történhetett, de azért bízom benne, hogy az azóta szedett Kékjód és a 200 mcg szelén valamennyit javított a helyzeten. Ezekkel a vérvételekkel már ki is merítem a pajzsmirigyes professzor javaslatait, szóval még az is lehet, hogy hozzá megyek vissza, ha nagy lesz a gond, ugyanis Budaörsön a pajzsmirigy ambulanciára csak februárra tudtak volna időpontot adni. Gondoltam elmegyek oda is, hogy legalább a vérvételeimet intézzem TB alapon, mert ez a kettő majdnem 20000 forintomba került. Szerencsére, felfedeztem, hogy ha online jelentkezem, akkor kapok 5%-ot és két alkalom után egy 10%-os kedvezménykártyát. Következő alkalommal már 15 százalék fog lejönni a vérvételek árából :)

Visszatérve a vérvételre, be kell hogy valljam, 2 év után ismét nagyon rosszul lettem. Elájultam volna, ha fel kellett volna állnom a székből. Nem értem magam, nem voltam éhgyomorra, ott volt a kezemben a csoki, rengeteg vizet ittam..A fogorvosnál nem kérek érzéstelenítőt a fúrás előtt, a HSG meg sem kottyant, szülés után is saját lábon sétáltam le a gyeremekágyra, na de a vérvétel az kifog rajtam....Mindig azt szoktam mondani, hogy inkább szülök, minthogy vért adjak :D :D :D
És a csodák itt kezdődtek. Szabó Szigfrid, a híres reflexológus, pont a mai napon rendelt abban a rendelőben, ahol levették a véremet és pont üres járata volt, tehát bejött hozzám és szó szerint életet lehelt belém. Azt hittem, meghalok, úgy fájt, ahogy a kisujjamat kapargatta, aztán meg a mellkasomon nyomott meg egy pontot, amitől egyből magamhoz tértem. Mondtam is neki, hogy isteni csoda, hogy ő most ott van, mert már régóta gondolkodom azon, hogy elmegyek hozzá. Nézegettem is a neten, de mivel nem lehetett időpontot kérni, lemondtam róla. Budaörsön rendel minden hétköznapon( csütörtök kivételével, mert akkor itt van, de ezt nem tudtam eddig) és érkezési sorrendben fogadja a pácienseket. Nahát én ezt Balázs mellett nem tudtam volna megoldani. Ebben a rendelőben viszont van időpont és csak egy 1000-el kell többet fizetni, mint háznál. A lényeg, hogy úgy döntöttem, el is kezdem a kezelést rögtön, ha már pont üresjáraton van és így összehozott minket a sors :) Kegyetlenül fájt az elején, de olyan jófej volt, hogy ki lehetett bírni. Már írtam, hogy május óta fáj a jobb oldalam( terhesen kezdődött, aztán 1 évig nyoma sem volt) és nem tudják az orvosok, hogy mi a bajom. A nőgyógyászok ultrahangon nem láttak semmit. Nagy hasi uh-ra szeptember 18-ra van időpontom az SZTK-ba, ott még sok minden kiderülhet, de nem fog :) A Szabó Szigfrid szerint biztos felgyülemlett valami a beleim azon szakaszába, de ezt ő most elvileg kimasszírozta. Mondtam neki, hogy dolgozunk a kistesón, így a petefészkeimet is "kitisztította". Jövő héten megyek még hozzá. Kérdeztem, hogy van-e értelme a férjemnek is mennie hozzá a rossz spermaeredmények miatt, de azt mondta, szedje a cinket ezerrel és minden rendben lesz. Egyébként neki az a véleménye, hogy mindenből az ajánlott mennyiség háromszorosát kell szedni, hogy biztosan felszívódjon. Nekem is azt javasolta, hogy ne 3 csepp jódot, hanem 15-öt szedjek a pajzsmirigyemre..Hát, kíváncsi vagyok az eredményekre.
Az rosszullét ellenére teljesen fel vagyok ma dobódva :) Kár, hogy szombatig kell várnom a vérvétel eredményeimre :(

Míg el nem felejtem, ma délelőtt megkaptam az oklevelemet is, hogy fél évig "szoptattam" Balázst. Kellemes 2 órát töltöttünk a városháza dísztermében, volt Tá-Ti-Ka, arcfestés, éneklés, ajándékcsomag, tombola és sok-sok játék. Balázs nem akart hazajönni még akkor sem, amikor az összes játékot összeszedték körülötte és már csak ő egyedül ült a szőnyegen. A védőnő segítségével tuszkoltuk be a babakocsiba :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése