Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. október 1., szerda

Ma két éve..

..hogy pozitívat teszteltem :) Életem legnagyobb meglepetése volt és életem legnagyobb csodája született meg pár hónappal később :) Földöntúli boldogság egy gyermek még akkor is, ha nem mindig könnyű vele az élet. Ennél nagyobb meglepetés csakis egy újabb két csíkos teszttel érhetne.  Jaj, de mennyire várom már!Érzem, hogy nagy dolgok játszódhatnak le a petefészkeimben, mindkét oldalam szurkál. Az a gyanúm, hogy több pete érett meg most is és az elmúlt hónapban is, amikor két napig lent volt a hőm és pozitív volt az LH tesztem. Ilyen csak azóta van, hogy járok talpreflexológiára. Ráadásul jó sok nyák is termelődik. Van valami ebben a masszázsban. Kegyetlenül fáj, de ha így folytatjuk, megéri, hacsak nem meríti ki a petefészkeimet ez a sok érett pete. Ezen a héten a férjem is elkezdi a kúrát. Róla azt kell tudni, hogy inkább egy jó alvást választ esténként, mint együttlétet.( mindig fáradt, így összebújás leginkább hétvégén van, ha nem ovulálok ). Ha felébreszti benne az alvó oroszlánt, akkor már megérte belevágni :)

Ma egy éve újabb hatalmas dolog történt: kibújt Balázs első fogacskája, pedig még 5 hónapos sem volt. Azóta már 16 van neki.

4 megjegyzés:

  1. Kívánom, hogy úgy legyen, ahogyan szeretnéd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanezt kívánom Neked én is :) Köszönöm!

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi :) Olyan régen írtál megint, mi újság? Pozitív tesztjeid vannak már? :) Belekezdtetek végül a kistesó projektbe?

      Törlés