Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. október 14., kedd

Lombik előkészületek

Feladtam a harcot, januárban megyek a tanár úr magánrendelésére.

Mivel szeretném, ha már a februári ciklusban kezdenénk, pár vizsgálatot előre megcsináltatok. Tudom, hogy nekem kérni fogja a mammográfiát két okból is. Az egyik az, hogy a nagymamám egyik mellét mellrák miatt levágták, a másik pedig az, hogy elmúltam 35 éves. Sajnos jövő hónapban 36 leszek :( Ma reggel túl estem ezen a vizsgálaton. Érdekes, hogy két évvel ezelőtt nagyon fájt, most közben nem volt vészes, de utána rendesen éreztem, hogy jól összepréselték a melleimet. Ultrahanggal is megnézek és szerencsére nem találtak semmilyen kóros elváltozást. Rákérdeztem, hogy lehet-e látni annak okát, hogy miért nem tudtam szoptatni, de nem tudták megmondani. Az asszisztensnő megerősítette, hogy a fejés ugyanannyit ér, mint a szoptatás a mellrák megelőzése szempontjából, mivel a hormonkiválasztás számít, nem pedig a tejkiürítés módja.
Újabb sikeres lombik esetén, a szoptatás abbahagyása után 2-3 hónappal ajánlott kontrollra menni, mert a szervezetemet rengeteg hormonnal fogják bombázni és nem árt megnézni mi újság odabent.

Pénteken megyek endokrinológushoz, aki remélhetőleg beállítja a pajzsmirigyemet, jövő hónapban pedig AMH-ra. Van már rákszűrésem, a férjemnek spermaeredménye, így remélhetőleg nem marad más mint a 3. és a 22. napi vérvétel.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ti is elindultok ismét az orvosi segítség felé. Ügyes vagy, hogy már a mammográfiát is elintézted. Szurkolok neked továbbra is a tesó ügyben. Kíváncsi vagyok arra is, hogy mennyire jön be a "nem rágörcsölni" elmélet, mert a "szakértőktől" én is ezt a dumát kapom meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki nincs benne, az nem tudja, hogy egyszerűen képtelenség "nem rágörcsölni"a témára és nem fogja fel, hogy nem ezen múlik a dolog. Köszi és én is drukkolok, hogy a lombikotok sikeres legyen!!!

      Törlés