Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. október 30., csütörtök

Köztes vérzés a Letroxtól?

Teljesen magam alatt vagyok, mert csúnya barna folyásom van tegnap óta. Hétfőn ovuláltam- éreztem is és a fertiliyfriend is kimutatta- így ez nagyon nem jó jel. Még korai, hogy beágyazódás vagy a menstruáció előjele legyen. Ráadásul nyomást is érzek az alhasamban, olyan mintha meg akarna jönni. Soha nem volt még köztes vérzésem, teljesen rendben volt a ciklusom. Más nem okozhatta, csak a Letrox, amit 13 napja szedek. Fél tablettát( 25mirogramm) írt elő az orvos november 1-ig, de én már az egész adagot is kipróbáltam múlt héten. Azt viszont nem bírtam, olyan hiperaktívvá tett, hogy nem volt türelmem még a gyereket sem etetni, állandóan csináltam volna valamit. Vissza is tértem a fél tablettára, de nem tudom mi lesz szombaton, amikor már hivatalosan is 50 mikrogrammot kell szednem.

Hát ez nem lesz egy egyszerű menet, úgy érzem... Remélem hosszú távon nem borítja a gyönyörű, peteéréssel gazdagított ciklusaimat. November végén kell laborra mennem, de mivel amúgy is készülök AMH-ra úgy két hét múlva, nézetek egy TSH értéket is, biztos ami biztos. Még a végén a fél adag lesz a nyerő nálam!

4 megjegyzés:

  1. Szia Andi, ilyenről még nem is hallottam, hogy köztes vérzés lesz a Letrox miatt. De ha túlpörögsz, akkor biztos hogy a fél lesz elég. Tsh-t havi egyszer lehet nézetni. Remélem két hét múlva ez letelik neked. Addig is jobbulást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, 17-n lesz 1 hónapja, hogy szedem a Letroxot. Szombaton ismét megpróbálkozom az egész adaggal, hátha most már bírni fogom. Az a baj, hogy ez nem egy szem után derül ki, mert a múltkor is 3 után éreztem, hogy valami nem stimmel. Neked még írtam is, hogy semmi bajom az egész adagtól, aztán hirtelen bediliztem tőle :)Várom a fejleményeket a blogodban és nagyon drukkolok Nektek ;)

      Törlés
  2. Szia! A 25 annyira kevés, hogy tuti nem okozza, én is ennyit szedtem és azt mondta az endos doki hogy ez szinte semmi. Viszont beágyazódásos vérzés az simán lehet, na meg peteérés után is előfordulhat ilyen és ez elvileg normális. Szóval kitartás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Peteérés utáni vérzés? Nem is hallottam még ilyenről, eddig még nem volt ilyenem. Beágyazódás szerintem nem lehet, mert ez a peteérés után minimum 1 héttel következhet be, elvileg, Reméljük a legjobbakat :)

      Törlés