Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. október 9., csütörtök

Még rosszabb vérvételi eredmények...

Hiába a reflexológia, a szelén, a réz, az E-vitamin és rengeteg társa, a TSH-m megint az egekbe...3,58. Pedig a múltkor javult, 2,24 volt augusztus végén. Előtte 3,52, júniusban meg 2,7. Szóval, ingadozik rendesen, szerintem  ez is a Hashimito miatt van. Csak jönne már el jövő hét péntek!  Akkor megyek az endokrinológushoz, akinek az asszisztensnője kérte, hogy lehetőség szerint, vigyek  friss vérvételi eredményeket, szóval nem azért mentem el megint, mert fakír vagyok :) Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fog mondani!

A háziorvostól kaptam beutalót, nem fizetősre mentem. Kérte a T3 és T4-et is, mondván, hogy ezt meg kell csinálniuk, persze Budaörs nem így gondolta, így mehetek újból fizetős vizsgálatra...A mai napig sem értem, miért. Felhívtam a háziorvost, aki azt mondta, hogy abban a megyében mindig megcsinálják, ha kéri és van egy másik megyében élő ismerősöm is, akinek megcsinálják. Pont a nagy gazdag Budaörs nem engedheti ezt magának? Hogy is van ez? A laboros megjegyezte, hogy megcsinálják automatikusan a T4-et, ha magas lesz a TSH, de nyilván nekem ez kimaradt, mivel referenciatartományon belüli lett. Azt viszont a kutya nem veszi figyelembe, hogy a 4-es TSH az az idősebb korosztálynak jó, nem egy lassan 36 éves babát akaró nőnek. Marhára nem értem az OEP-et, ha egyszer tudják, hogy nagyon kevés az endokrinológus, akkor mi a francért nem adnak szabadabb kezet a háziorvosoknak. Nem csak az állami rendelésekre, hanem a magánokra is több hónap a várakozási idő. Most vártam volna februárig, hogy itt Budaörsön sorra kerüljek, amikor a korommal együtt a petesejtjeim minősége is csak romlik? Miért csak magán úton lehet ezeket a vérvételeket több ezer forintért intézni? És ami még rosszabb, miért lehet egyik megyében, a másikban meg nem???

Emellett a koleszterinem megint viszonylag magas: 5,2 és még egy dolog jött a képbe, a vashiány. Igaz, nem vészes, de ott van! Ilyen csak a terhességem alatt volt. Elkezdtem játszani a gondolattal, hogy most amiatt szállt el a TSH-m és lett alacsony a vasam, illetve a transzferrin telítettségem, mert valaki beköltözött a Mamabirodalomba :) Gyorsan el is hesegettem ezt a szép gondolatot, mert már most érzem a PMS tüneteket és hát együtt sem tudtunk sokat lenni, mivel anyukám itt volt egy hónapig. De tudjuk, hogy a remény hal meg utoljára...
Ami még az internet szerint megerősíti a PM alulműködés gyanúját, az az alacsony nátriumszintem. Itt sem nagy az eltérés, de be van csillagozva.

Szóval, lényeg a lényeg, most kicsit elment a kedvem  a természetes gyógymódoktól, igaz a reflexológus soha nem ígérte, hogy rendbe teszi a PM-et, csak annyit mondott, hogy általánosan javítja majd a hormonképet. Így megszületett a döntés: januárban meddőségi. Nincs mire várni tovább.

Most két hónap pihenő következik, mert ha október-novemberben esnék teherbe, akkor pont a nyári szünetben szülnék és azt amiatt nem szeretném, mert olyankor van az orvosom szabin. Remek lehetőség, hogy bebizonyosodjon, mennyire számít a rágörcsölés, mert most aztán nem akarok teherbe esni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése