Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. január 17., szombat

20 hónapos

Az elmúlt hónapban sem történt semmi rendkívüli. Balázs nagyon cuki és naaaaagyon akaratos,de ezt sem bánom. Egyszerűen imádom! Rengeteget gyönyörködöm benne, amikor alszik :) A "nem" szót egyre többet használja és a fejét is rázza hozzá. Mást nem mond, de minden hangot utánoz és szótagolva gagyarászik.

Az étvágya egyre jobb. Rájöttem, hogy nem kellett volna erőszakoskodnom az etetéssel eddig sem, mert dacból nem evett. Lassan eléri a 11 kilót. Magasságát képtelenség lemérni, de egyre több nagyméretű 86-os ruhába kezd belenőni, de van olyan body-ja is, ami 92-es. A pelenkája továbbra is 4-es méretű. Szerintem ez marad is, mert addigra mire "belehízik" az 5-ösbe már remélhetőleg szobatiszta lesz.

A múltkori magas láz nem tartott sokáig, 2 nappal később semmi baja nem volt, nem kellett visszamennünk az orvoshoz. Pöttyök sem jöttek ki rajta, így nem a 3 napos láz okozta, hanem mégiscsak a hányós-hasmenéses vírus, ami hétfőn rajtam jött ki. Nagyon gyenge voltam, alig tudtam egyedül ellátni az addigra már meggyógyult gyermekemet, de szerencsére másnapra semmi bajom sem volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése