Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. január 16., péntek

Konzultáció tanár úrral

Múlt héten meglátogattuk tanár urat és Kanyó doktornőt. Nagyon aranyosak voltak, főleg a doktornő aki emlékezett rám az Agolutinos eset kapcsán- égési sérüléseket okoztam magamnak a túl sokáig tartó jegeléssel-.
A lényeg, hogy elfogadták az eddigi vizsgálatokat: júniusi rákszűrés, októberi mammográfia, novemberi AMH, júniusi spermavizsgálat. "Örültek", hogy kiderült a PM alulműködés és a Hashimito, mert így legalább kezelve vagyok. Szerintük ezek a problémák most már nem akadályozhatják a teherbeesést.

A következő ciklusban vár rám egy 3. és egy 22. napi vérvétel, ami tartalmazza a hormon és egyéb rutin vizsgálatokat, illetve lesz még egy AIDS szűrés. A férjemnek szükséges egy friss spermaképet és egy hormon vérvételt csináltatnia a BMC-ben.
Említettem a pecsételő vérzésemet, ami azóta jelentkezik, amióta szedem a Letroxot, így Tanár úr megvizsgál majd kolposzkóppal, hogy kizárja a méhszájpolipot, vagy egyéb problémákat.

Ezután dől majd el, hogy inszemináció vagy lombik lesz-e. Én őszintén szólva, az utóbbiban bízom, de ezt sajnos nem én döntöm el.

2 megjegyzés:

  1. Andi, ezek jó hírek, haladtok szépen! Végülis ezek a vizsgálatok ugyanazok, amiket nekünk is kértek a lombik előtt. Kívánom, hogy se az inszemre se a lombikra ne legyen szükséged és szépen essél teherbe addig!

    VálaszTörlés