Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. április 13., hétfő

Tényleg nem sikerüt

Sajnos nagyon jók ezek a fránya 10-es érzékenységű tesztek.

Valahol ez jobb is, mint egy gyenge HCG, ami utalhat biokémiaira vagy méhen kívülire. Sokkal jobb, mint egy vetélés, magzati elhalás, genetikai betegség vagy koraszülés.

Összesen két pár volt, akinek nem jött ma össze, de 4 másiknak igen, úgy hogy ez egy igazán szerencsés széria volt..Nekik még nincs gyermekük, úgy hogy tiszta szívemből kívánom- főleg azoknak, akik már nagyon sok megpróbáltatáson vannak túl- hogy egészséges kisbabákat szüljenek!


18 megjegyzés:

  1. Sajnálom, de egyúttal buzdítalak, nehogy feladjátok! Talán a következő hónapban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig elgondolkodtam rajta, hogy bele kéne törődni, de mára a régi lettem ;) Folytatjuk :)

      Törlés
  2. Szia Andi! Nem írtam még ide, de jártam már erre méghozzá azért, hogy nagyon, de nagyon drukkoljak. Sajnálom, hogy nem sikerült, de örülök, hogy nem adjátok fel, nem is kell, szerintem lesz itt KisTesó, csak van akinek erre várni kell "picikét"...Szorítok, továbbra is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Pinkman! Én is jártam már nálad egy párszor és írni is akartam legutóbb, de úgy voltam vele, hogy nem pont akkor fogok belekotyogni, amikor a szomorú hírt közlöd, de ezentúl bátrabb leszek! Én is nagyon drukkolok neked és biztos vagyok benne, hogy nektek Fülöp segíteni fog csak most csináljátok végig a vizsgálatokat amiket kér ;) Hajrá, hajrá!

      Törlés
  3. Sajnálom Andi, hogy nem sikerült, de fantasztikus a hozzáállásod! Drukkban nálam sem lesz hiány, továbbra is nagyon-nagyon szorítok a kistesóhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ehhez a dologhoz nem lehet másképp hozzáállni, különben beleörül az ember.

      Törlés
  4. Sajnálom a sikertelenséget és tetszik a hozzáállásod, hogy tudsz mások örömének is örülni. Ne adjátok fel, menjetek tovább! Lehet, hogy ismét természetes úton jön a tesó a hormonbomba után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne, de már nem tudok ebben hinni. Tényleg, Vica, te kaptál szteroidot a lombik alatt? Neked mennyi is volt az Anti-Tpo és Tg értéked a lombik előtt? Vissza kell megint olvassalak, mert elfelejtettem ;) Igen, az ilyen terhességeknek nagyon tudok örülni, de van olyan is bőven, akitől sajnálom, mert nem tiszteli és értékeli a gyerekét, de ebbe most nem megyek bele.

      Törlés
    2. Nekem egyszer mérték csak ezeket az értékeket Anti tpo 580 volt, Anti tg 291. Ez akkor volt, amikor kiderült a Hashimoto. A lombik előtt közvetlenül már nem nézték, mondván, hogy úgysem megy a megengedett tartomány alá. Szteroidot kaptam a lombik alatt, Prednisolon volt, minden reggel felet és este egyet szedtem. 40 napig szedtem, mert 60 darab volt felírva. Ahogy megfigyeltem, minálunk mindenki kap szteroidot a betegségeitől függetlenül.

      Törlés
    3. Én csak 4 napig kaptam, ez mindenki protokolljában benne van. Legközelebb okosabb leszek és kérni fogom. Szerintem emiatt nem sikerült, Hashimitosnak kell a szteroid. Kár, h erre utólag jöttem rá...

      Törlés
    4. A doki szerint azért kap mindenki szteroidot, hogy blokkolva legyen az immunrendszerünk és ne idegennek ismerje fel a szervezet az embriókat. Kaptunk még a lombik legelején a férjemmel antibiotikumot is, azt 3 napig kellett szedni, és ez is az immunrendszert gyengítette.

      Törlés
  5. Szia kedves Sorstársam! Én is rátaláltam a blogodra, sajnálom, hogy pont egy ilyen bejegyzést kellett olvasnom :(
    Nagyon sok kitartást Nektek, ne adjátok fel, mi sem fogjuk soha! :)
    Kívánom, hogy most, a spontán ciklusban sikerüljön a kis csodatesó! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Ganyu! Nagyon örülök Neked, már rég vártam, hogy jelentkezz a blogodban. Látom most indul a stimmu és tökjók lettek az eredményeid, úgy hogy én is nagyon drukkolok Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Bár majd csak szeptemberben kezdjük a lombikot :) Lehet, hogy együtt? :) Vagy ti hogy tervezitek?

      Törlés
    2. Bocsi, félreértettem! Szerintem mi augusztus környékén kezdünk ;) Jó lenne együtt babásodni, ha már egyidősek vagyunk ;)

      Törlés
  7. Ez van :( de egyszercsak lesz egy nagyon jo sejt, eros es o belole lesz egy csodbaba, tunderi kisteso!!! Turelem rozsat teremt. Szoritok!

    VálaszTörlés