Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. április 2., csütörtök

Ketten csücsülnek a pocakomban ;)

Nagyon szépen köszönöm nektek a drukkokat és a biztatást :) Valamit jól csináltatok, mert nagy meglepetésben volt ma részem :)

A tegnapi napom borzalmasan telt, hiszen a bizonytalanságnál nincs rosszabb. Telefonon két okból sem szerettem volna érdeklődni. Az egyik az, hogy hiába lett volna minden rendben tegnap, a mai állapot a mérvadó. A másik ok pedig az volt, hogy mindenképpen szerettem volna Tanár úrral az okokról, további esélyekről beszélni.

Sírva mentem ma reggel a BMC-be. A recepción mondták, hogy üljek le és várjak, amíg szólítanak a biológusok. Na, akkor már bevonultam sírni egy sort a mosdóba, mert biztos voltam benne, hogy mindennek vége, hiszen nem azt mondták, hogy menjek átöltözni. Ráadásul senkit sem láttam a hétfői brigádból és azt gondoltam, hogy ők már biztosan befeküdtek a kórtermekbe.
Aztán sorban elkezdtek érkezni a sorstársak és lassan elkezdtek minket behívni abba a szobába, ahol kivetítik az embriókat. Kanyó doktornő egyből megnyugtatott, hogy minden rendben van :) Az egyik már többsejtes, gyönyörűen fejlődik három napja, de a másik kettőt is sikerült tegnap megtermékenyítenie :) Az egyik kétnapos szépen fejlődik, beültetik a sok sejtes mellé, a másikkal még bármi lehet holnapig :) Ekkor ismét elkezdtem könnyezni, de már örömömben.
Kezd visszatérni a hitem, kezdem elhinni, hogy mégis van remény. Rossz megtudni, hogy nem sikerül a lombik, viszont most már tudom, hogy ennél is van borzalmasabb: ha az ember el sem jut a beültetésig...

Tanár úr ma sem volt, de Zeke doktor úr szakértelmében ugyanúgy bízom, Kanyó doktornő tudásáról nem is beszélve, hiszen lényegében most az ő kezében volt leendő gyermekeink sorsa. Két és három napos embriókat még nem kaptam eddig vissza, csak blasztocisztákat, amíg nem ágyazódtak be.  Bízom benne, hogy a pocakomban sokkal jobb helyen lesznek , mint valamilyen mesterséges folyadékban, ráadásul a beágyazódásukat az asszisztált hatching eljárás is segíti most, úgyhogy HAJRA KISTESÓK!!!!!

16 megjegyzés:

  1. Ezek aztán a jó hírek, Andi! Annyira örülök, csak így tovább, hajrá kistesók! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Köszi :) Csak még ne hagyd abba a drukkolást, kérlek ;)

      Törlés
  2. Jaj de jó hírek Andi! Ezért nem szabad elkeseredni, látod végül mindhárom megtermékenyült. Hozzon szerencsét az asszisztált hatching (AH), mert az én AH-val segített 3 napos embrióim most rugdosnak hol oldalba, hol gyomron. Kívánom neked ugyanezt és szorítok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nincs is annál csodálatosabb dolog, mint amikor egy baba rugdos, alig várom, hogy újra átélhessem <3

      Törlés
  3. Hajrá ! Nagyon nagyon drukkolok !!!
    (Egy nemrég pozit tesztelt lombikos )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó hírek! Olvastam már pár általad írt hozzászólást és, ha jól emlékszem, ti is egy jó ideje próbálkoztok. Kívánom, hogy gyönyörű és problémamentes legyen a várandóságot!

      Törlés
  4. Nekem 2 alkalommal 5 napos beülti nem sikerült, utána pedig kétszer sikerült a 3 napos. :) Sz. doki szerint nem ritka, jobban szeretnek odabent lenni. :) drukkolok! Egy zugolvasód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jól hangzik! Ezek szerint, van már kisbabád is?

      Törlés
  5. Úgy örülök! Látod-látod? :) Kitartás, sok pihenés, séta, vörösbor ;) Hajrá kistesók!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon orulok es tovabbra is megy a drukk!!

    VálaszTörlés
  7. Hú remélem, hogy örültök majd annak is, ha ikrek lesznek, mert ezek még a végén azok lesznek… :)
    Továbbraisdrukk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Most már minden megoldásnak örülünk, csak maradjanak a pociban minimum 8 hónapig ;) Eddig is leginkább a koraszülés miatt tartottunk az ikrektől.

      Törlés