Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. március 31., kedd

Egy embrio :-( :-( :-(

Ennyit a pozitív hozzáállásról, ezennel ünnepélyesen lehúztam a WC-n....
Pedig végig a fülemben csengett, ahogy közlik velem, hogy mind az öt petesejt megtermékenyült...

Ilyen rossz eredményre semmiképpen sem számítottam. Azt mondták, hogy csak három volt érett és ma reggelig egy termékenyült meg, a másik kettőért pedig mindent megtesznek. Teljesen mindegy, ez köztudott, hogy már nem lesz belőlük semmi.

Oké, hogy fenntartásaink voltak az ikres terhességgel szemben, de ettől függetlenül két embriót szerettünk volna visszakérni, hogy növeljük az esélyeket.

Most már végképp nem értem, mi történik velem. Hogy lehet, hogy 9 tüszőből csak ötöt szívnak le, de ezekből csak 3 érett és egy termékenyül meg???Ennyire kimerülőben van a petefészkem? Akkor miért van tartományom belül az FSH-m, AMH-m és az antrális tüszőim száma? Ezek szerint a fenti vizsgálatok csak a mennyiséget, nem pedig a minőséget mérik? Tulajdonképpen lóadag hormont kaptam, mégsem reagáltam kellőképpen.

Nekem ez az egy embrió silány minőségű petesejtekre utal, így én már nem tudok hinni a lombik sikerében. Sebaj, legalább nem élem bele magam és nem koppanok nagyot az eredményhirdetésnél.

A transzfer egyébként csütörtökön lesz.

Ezentúl csak a gyermekemre koncentrálok, nem pazarlom feleslegesen sem az energiámat, sem a pénzemet kistestvér projektekre.

Csak azt nem tudom, hogy vidítsam most fel magam, hogy ne érezze rajtam a keserűséget és csalódottságot....

20 megjegyzés:

  1. Egybol is lehet meg ketto is!!!
    Az en csodas eros eber kislanyom is egy sejtes lombikkal sikerult :))
    En is nagyon merges voltam arra h a sok hormon nem hatott..anno a doki 3-4tuszot latott es lett belole egy sejt..emlekszem h bisszantott a sok penz es egeszsegtelen hormon...
    Szerintem tok felesleges..mi is szeretnenk kitestvert..es a doki megint a relativ eros stimut ajanlotta..de konyorgom minek...???!!!
    Szerintem picit kevesebbel is el lehet 2-3 sejtet erni! !!! Kevesebb penz energia es sokkal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, gratulálok a kislányodhoz ;) Mennyi idős? Az a baj, hogy nem szólhatunk bele az általuk megálmodott protokollba...Mikor mentek a kistestvérért? Hajrá!!

      Törlés
    2. Kosziiiii :-) a.kislanyom egy eves. Nekem nincs sok idom..mert az amh m sem a legjobb..es mar mindjart 40 leszek!
      De az biztos h csak light os lombikra vallalkozom..es megprobalom *lazan* vennia dolgokat..mar amennyire lehet..amikor ssikerult, akkor volt a leglazabb :))) hozzaalasom az egeszhez!

      Törlés
  2. konnyebb baratsagosabb (ha ezt igy lehet mondani) a szervezet szamara.
    Summa summarum meg semmi sincs veszve!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nem hiába nem mentem lombikra, ha inszemmel is megtermékenyülök, így persze ez azzal járt, hogy max 3-4 petesejt érik, viszont nem akasztottam ki a saját szervezetem teljesen (így is volt magas vérnyomás majd 2 hétig). Ráadásul és az első UH-n egyetlen petesejt sem volt látható idén, és a méh nyh sem volt elég vastag - kellően szomorúan jöttem el. erre tessék, úgy beindult utána 2 is, hogy most látod, ikreket várok. szóval ez még nem a végállomás, ne aggódj, szurkolunk a másik kettőnek is, de az egy is csodálatos, egészséges baba lehet még!!! +++++++

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, Heni, de te extrán termékeny vagy ;) Nekünk is volt anno két sikertelen inszemünk, mi valahogy nem tudunk ebben hinni. Szerencsére az én szervezetem jól bírja a hormonokat, nincs semmi bajom...még...Nagyon köszönöm a biztatást, jól esik :)

      Törlés
  4. Nekem az tűnik érdekesnek, hogy csak három érett meg. Nem lehet, hogy pár nappal később kellett volna leszívni és akkor talán több érett lett volna. Egyébként van olyan lombikos ismerősöm is, akinél egy sejt lett és egy embrió. Az ebből született kisfiú már egy éves. Tehát nincs semmi veszve! Hajrá embrió!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagy szerencséje volt az ismerősödnek! Nem volt már mire várni, az uhu szerint érettek voltak a tüszők. A ciklusom 15. napján volt a punkció, szerintem nem ezen múlott. Én leginkább a Cetrotidre gyanakszom, most olvasom, hogy baromira rontja a sejtek minőségét...

      Törlés
  5. Nekem 5-ből 3 volt érett, 2 termékenyült meg, a másik 2-n dolgoztak, másnap mennem is kellett. Addigra 3 babát visszakaptam, és egy elment az 5. napig, fagyiban van.
    Tudom most nehéz hinni, bízni, de hidd el még van remény!!! Én sem bíztam a sikerben, és azóta is furdal miatta a lelkiismeret, hiszen itt szuszog a szomszéd szobában a gyönyörű kisfiam.
    Úgyhogy hajrá, vissza azzal az önbizalommal!!!
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda jó hírek! Gratulálok nektek! Azt viszont nem értem, hogy engem miért nem holnap hívnak vissza, baromira aggódom hogy az az egy nem bírja ki csütörtökig...Köszönöm a biztatást, próbálok visszatérni önmagamhoz.

      Törlés
  6. Andi, nagyon szurkolok, hogy épségben kitartson az a kis embrió és ügyesen kapaszkodjon majd! Gondolok rád csütörtökön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm neked! Nagy szükségem van most a drukkokra!

      Törlés
  7. MEDDIG SZÚRTAD A Cetrotide-t? Szerintem annak nincs köze a sejtek minőségéhez, legalábbis nálam nem volt a számtanpélda szerint. Drukkolok a másik kettőnek is, de egy embrike is elég ám!!!! Még abból is lehet kettő odabent bibibííí! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 8 napig szúrtam. Sok rosszat olvastam a Cetrorol, sok helyen nem alkalmazzák...Tőlem most már hármas ikrek is jöhetnek ;)

      Törlés
  8. A Balázsod is "csak" egy embrió volt, aztán tessék… :) Drukk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, csak ő spontán baba. Sajnos más a helyzet a mesterséges embriók esetében. Már nem szomorkodom, egy embrió is elég, csak bírja ki holnapig :)

      Törlés
  9. én is azt mondom, hogy elég 1 erős:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak legyen meg holnap! Pokoli napom van, már túl szeretnék lenni a holnap délelőttön. Olyan lassan telik az idő, mintha amikor mentem először Balázs szívhangját meghallgatni...

      Törlés
  10. Szia Andi!
    Tudom mit érzel, én is jártam így mint most Te.
    Nekem anno, egy pénteki napon volt a pete leszívás. Ha jól emlékszem, akkor 3 vagy 4 petesejt volt. Szombat révén a biológus hívott fel telefonon, hogy sajnos csak 1 petesejt termékenyült meg. Éppen akkor telefonált, amikor reggelizünk. A hír hallatán még az étvágyam is elment, pedig a férjem az én kedvemért hozott lángost a piacról. Akkor szombaton a biológus közölte, hogy felhív vasárnap is, és hétfőn is, hogy tájékoztasson a petesejt sorsáról. Vasárnap az is mondta, hogy addig ne is induljak el hétfőn a BMC-be, amíg ő nem telefonál, hogy akkor mehetek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy nekem ezt nem mondta, pedig az első lombiknál mondták, hogy figyeljem a telefonomat minden nap. Most eleve nekem kellett telefonálni. Gondoltam rá ma, hogy felhívom őket, de nem tettem, mert mindenképpen szeretnék beszélni a Tanár úrral. Mi lett a vége nálad? Sikerült kiderítened, hogy miért lett ilyen kevés petesejted?

      Törlés