Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. március 23., hétfő

CD 8: 9 tüsző :)

Ma voltam másodjára a BMC-ben a stimuláció kezdete óta. Vérvétel pénteken is volt, ami annyira jó lett, hogy ultrahangot nem is csinált a Tanár úr. Az ösztrogén szintem 105 pg/ml volt.
Ma, a 7. stimulációs napomon már ultrahangra is mehettem, ahol 9 tüszőt tudtak összeszámolni.  Három indult be a jobb ( múlt hónapban ott éreztem e peteérést) és 6 a bal oldalamon. Hogy ebből mennyit tudnak leszívni és hány termékenyül meg, ez még a jövő zenéje. 3 éve is körülbelül ennyi sejtem volt, de csak 4 termékenyült meg és 2 csak embrió jutott el a blasztociszta állapotig.
A méhnyálkahártyám elég jó, majdnem 9-es ;)
Múlt hét kedd óta napi 3 Menopurt szúrtam, szombat óta pedig napi egy Cetrotid jött mellé. Mivel 2012-ben csúnyán bepirosodott tőle a hasam, idén úgy döntöttem, hogy Fenistillel kenem be a szúrás helyét és úgy néz ki, működik a dolog.
Mától esténként 2 újabb Menopurral kell kiegészítenem a stimulációt. Szerdán megyek ismét vérvételre és ultrahangra és ha minden jól megy, pénteken már leszívás lesz. Nagy gondban vagyok ezzel is, mert hajlok az éber leszívás felé, de ugyanakkor meg rettegek a fájdalomtól. Minek szenvedjek, ha nem muszáj? Ráadásul kért a Tanár úr EKG-t és ma egy nagy rutint is, szóval már minden papírom megvan az altatáshoz..Tudom, tudom, én már szültem és nagyon jól bírtam a fájdalmat, de az megint más volt. Próbáltam utánaolvasni az interneten illetve egykori sorstársaimat is megkérdeztem, de nagyon eltérő válaszokat kaptam. Van aki azt írja/ mondja, hogy olyan mint egy rákszűrés, más azt állítja, hogy majdnem úgy fáj, mint a szülés, szóval nem tudom, mi legyen. Ráadásul 9 petesejt nem is olyan kevés ebből a szempontból...
A másik dolog, amivel bajban vagyok, az az alkohol. Igyak-e a beágyazódás érdekében, vagy sem? Balázs is kerti partik alkoholos mámorában fogant, mert abban a hónapban éppen lemondtam arról, hogy nekem valaha gyerekem lesz. Bloggertársam, Martina kislánya is hasonló körülmények között fogant és ágyazódott be. Sőt, mintha olvastam volna, hogy van olyan meddőségi intézmény ahol kifejezetten javasolnak kis mennyiségű alkoholt. Na de mit, mennyit és mikortól???
A mai napon egy újabb nagy félelmemet küzdöttem le: éhgyomorra egyedül vezettem  be a János kórházba :) Úgy volt, hogy a férjem és Balázs is velem jönnek, de reggel megsajnáltam őket, meg hát nem is érezném magam jól ott gyerekkel annyi meddő pár között, akikkel lehet pont abban a pillanatban közlik, hogy az 5. lombikjuk sem sikerült :( Szerencsére nem ájultam el sem útközben, sem pedig a vérvételen. Megy ez nekem ;)
A hangulatom nagyon jó, most már nyugodt vagyok és pozitívan állok a dolgokhoz. Sikerülni fog, érzem!!!

8 megjegyzés:

  1. Szerintem ha már egyszer megvan minden papír az altatáshoz, akkor nyugodtan csináld végig altatásban a leszívást. Nekem az ultrahangon végig 5 tüsző látszott csak, majd a leszívásra 10 lett belőle. A nővérek szerint az ellazult, altatott állapotban jobban le tudták szívni mindet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen érdekes, amit mondasz! A BMC-ben pont az ellenkezőjét állítják. Szerintük sokkal jobb a peték minősége az éber leszívás után. Nekem sokkal logikusabbnak tűnik a te verziód ;)

      Törlés
    2. Szia! Zugolvasód vagyok, BMC-ben Szűcs dokinál lombikoztunk, elsőre sikeres volt, a vegyes páros ikreim 19 hónaposak múltak. Kb 9 petesejtem volt, nekem kifejezetten az éber leszívást mondta Szűcs doki, a petesejtek minőségével magyarázta ő is. 8-an lettek, végül két blasztobabát kaptam vissza, kettőt pedig még le is fagyasztottak. Én jól tűröm a fájdalmat, szerintem teljesen elviselhető az éber leszívás, bár nekem az átjárhatósági se kottyant meg, bár állítólag mindkét oldalam el van záródva. 10-es skálán a leszívás kb 4-es erősségű fájdalom. Azért meg kár lett volna altatni. Drukkolok, dönts ahogy neked jó csak gondoltam leírom hogy nem egy nagy kínszenvedés. Aznap este/éjszaka nekem sokkal jobban fájt, az meg fáj altatás után is.

      Törlés
  2. Szia Pataharang! Gyönyörű a nickneved ;) Gratulálok az ikergyermekeidhez és ahhoz is, hogy elsőre babás lettél. Van valamilyen tuti recepted a sikerhez? Nekem sem fájt a HSG, de én nem is voltam elzáródva. Az altatás után viszont nekem semmi fájdalmam nem volt. Az az egy bajom van vele, hogy éjféltől nem lehet vizet inni és a műtét után is kell vele egy órát várni. Köszönöm, hogy leírtad, sokat segítettél! Meglátom holnap mit mond Tanár úr..

    VálaszTörlés
  3. Andi, köszi, a becenevemmel anno minden verzió foglalt volt, ezt meg sokan nem értik, csak néznek furán, de sebaj. :-) Azt hogy gyönyörű pld még senki nem mondta :-P Közvetlen a leszívás után nekem sem volt fájdalom csak este, éjszaka, gondolom az hogy szurkálják a petefészket, az utána ahogy gyógyul fáj. Recept? Nutridink fehérjeital napi egy a fehérjedús táplálkozás mellett és sokat feküdtem és pihentem, ugyanis harmadikon laktunk lift nélkül így sétálni sem mentünk el kb 5 napig. Feküdtem, olvastam, nagyokat aludtam. A férjem meg otthon őrzött. :-) De aztán hogy mitől is sikerült, nem tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem olyan tiszta és üde a neved hangzása :) A fehérjeport én is iszom, de a pihenésnek egy aktív 22 hónaposnak azt hiszem lőttek...3 éve sokat feküdtem a beültetés után és nem sikerült, most meg pont az ellenkezője fog történni minden területen.

      Törlés
  4. Szia Andi! Mi volt szerdán? És mi lesz végül holnap? Altatás vagy éber leszívás? Gondolok Rád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Holnap még sajnos nem lesz műtét, mert nem volt elég magas a hormonszintem szerdán. Remélem holnap jobb híreket kapok. Mindenképpen írok délután :)

      Törlés